اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

September 30, 2015
13:56 چهارشنبه، 8ام مهرماه 1394
کد خبر: 73572

عرضه خدمات جدید آسیاتک در نمایشگاه تلکام ۲۰۱5

شرکت انتقال داده های آسیاتک در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران تلکام ۲۰۱5) شرکت کرده و میزبان بازدیدکنندگان این نمایشگاه در سالن های 8 و 9 است.
 
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام هر ساله به منظور معرفی توان و پتانسیل کشور در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌شود و آسیاتک نیز با توجه به دارابودن نقش و جایگاهی مهم در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت ADSL2+ و دارا بودن بزرگترین حجم خدمات نگهداری داده ها (IDC) و برای آشنایی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان با خدمات و توانمندی‌های خود در این نمایشگاه شرکت کرده است.
 
انتظار برای دریافت مجوز FCP
 
آسیاتک به عنوان یکی از برترین شرکت های ارایه دهنده خدمات ارتباطی و انتقال داده بر بستر شبکه در سال 1394 با توجه به کسب موفقیت های متعدد، حائز شرایط کسب مجوز FCP گردیده و با اتکاء به آن امکان ارایه انواع خدمات توزیع و فروش پهنای باند، ارتباطات ثابت، ارایه خدمات صوتی، تصویری، متنی و داده ای و انواع خدمات محتوایی و ارزش افزوده در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور به کاربران خود را فراهم نماید.
 
پهنای باند اختصاصی ISDP  
 
آسیاتک یکی از پر ظرفیت ترین شرکت های اینترنتی کشور در حوزه ارائه پهنای باند اختصاصی بر پایه بسترهای وایرلس، فیبر یا اینترانت و … می باشد. در همین راستا توسط شبکه وایرلس و pop site های بسیاری، پوشش گسترده ای در شهر تهران و برخی شهرهای کشور ایجاد شده و علاوه بر آن با توجه به شبکه های جامع ارتباطی آسیاتک بر پایه IP-MPLS از شبکه زیر ساخت و  لینک های پرظرفیت اینترانتی و هم چنین سایر بستر های انتقال، امکان سرویس دهی خاص برای سازمان ها و شرکت های مختلف مهیا گردیده است.
 
مرکز داده های آسیاتک
 
شرکت آسیاتک با بهره گیری از امکانات گسترده خود در حوزه Data Center شامل فضای امن و استاندارد، پاور یا نیروی برق AC و DC پایدار توانسته است خدمات در حوزه دیتا سنتر مانند وب هاستینگ، اشتراک گذاری سرور، سرورهای اختصاصی را برای مشترکان خود فراهم نماید. آسیاتک در اقدامی منحصر به فرد و با هدف رعایت مصالح ملی و افزایش کیفیت و سرعت دسترسی کاربران به محتوای داخلی توانسته ترافیک بسیار زیادی از مصرف کاربران ایرانی را به خود اختصاص دهد و خروج ارز خرید پهنای باند را حدود 25 تا 30 درصد برای شرکت های کاهش دهد به طوری که در حال حاضر آسیاتک به عنوان بزرگترین تامین کننده پهنای باند داخلی بیش از 60 گیگ محتوا را به شرکت زیر ساخت انتقال می دهد.
 
جعبه اینترنت فوری DSLBOX
 
DSLBOX یا جعبه اینترنت فوری، ابتکاری نو از شرکت انتقال داده های آسیاتک به جهت  تبدیل سرویس اینترنت به کالای لمسی در راستای جلب رضایت مشترک هنگام خرید و سهل نمودن فروش آن توسط فروشندگان می باشد، این ایده برای اولین مرتبه در نمایشگاه الکامپ 92 رونمایی و با استقبال بی سابقه مشتریان روبرو شد.  لذا آسیاتک بر آن شد که این محصول را به تولید انبوه رسانده و عرضه نماید. DSLBOX های آسیاتک که به دو صورت  دوساله و یکساله با شرایط ویژه طراحی شده است این امکان را به کاربر می دهد تا از طریق آنلاین و یا مراجعه به نمایندگی های مجاز، سرویس مورد نظر خود را انتخاب و در کوتاهترین زمان به خانواده بزرگ آسیاتک بپیوندند.
 
لازم به ذکر است شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام ۲۰15 از تاریخ 4 الی ۷ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.