اپراتورها

تلفن همراه

September 30, 2015
14:57 چهارشنبه، 8ام مهرماه 1394
کد خبر: 73577

مدیر عامل اپراتور سوم تلفن همراه: دسترسی به 4G نیاز به تعویض سیم‌کارت ندارد/ ارائه بسته‌های اینترنتی ارزان

مدیر عامل اپراتور سوم تاکید کرد که سیم‌کارت‌های این اپراتور به گونه‌ای طراحی شده که امکان دسترسی به نسل چهار را داراست و برای استفاده از 4G نیازی به تعویض این سیم‌کارت‌ها نیست.
 
مجید صدری صبح امروز در نشستی خبری در نمایشگاه تلکام به ارائه‌ی توضیحاتی کوتاه پرداخت و اظهار کرد: ارائه خدمات نسل چهار در حال حاضر به‌طور آزمایشی در شهرهای تهران، کیش و مشهد در حال انجام است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بر آن است که تا پایان سال جاری 15 شهر به خدمات نسل چهار دسترسی داشته باشند.
 
وی همچنین درباره سفر اخیر مسوولان اپراتور اورنج فرانسه به ایران و صحبت‌های وزیر ارتباطات مبنی بر مذاکره یکی از اپراتورها با این شرکت اظهار کرد: ما با گروه‌های مختلفی در حال مذاکره هستیم و در این میان بیشتر به دنبال بهره‌گیری از نیروی فنی و تکنولوژی آنها هستیم.
 
مدیر عامل اپراتور سوم در ادامه‌ی صحبت‌های خود در پاسخ به خبرنگار ایسنا درباره وعده کاهش تعرفه‌های اینترنت رایتل از مهرماه امسال توضیح داد: در این راستا بسته‌های جدید ما با قیمت‌هایی بسیار پایین‌تر ارائه شده است.
 
صدری همچنین یادآور شد: اپراتور سوم در زمینه‌ی همکاری با اپراتورهای مجازی در حال گفت‌وگو با برخی شرکت‌هاست و از سوی دیگر در فعالیتی مشترک با سازمان تامین اجتماعی به دنبال ارائه سیم‌کارت‌های ویژه تامین اجتماعی است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.