اپراتورها

تلفن همراه

September 30, 2015
14:59 چهارشنبه، 8ام مهرماه 1394
کد خبر: 73578

مدیرعامل اپراتور اول خبر داد: ورود برند معروف به آیفون چینی به ایران

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار از اقدام همراه اول به عنوان وارد کننده انحصاری گوشی‌های شیائومی چین خبر داد.
 
وحید صدوقی صبح امروز در آخرین روز برگزاری نمایشگاه تلکام در نشستی خبری به پاسخگویی به سئوالات خبرنگاران پرداخت.
 
وی در صحبتهای خود با اشاره به ارائه بیش از 2400 محصول همراه اول در نمایشگاه امسال،اظهار کرد: با رشد پهن باند طی سالهای آتی عمده درآمد اپراتورها از این طریق خواهد بود.
 
مدیرعامل همراه اول همچنین گفت: از جمله اقدامات ما مذاکره با شرکت چینی شیائومی بوده که بر اساس این مذاکرات شرکت ارتباطات سیار به عنوان ارائه کننده انحصاری این گوشی‌ها در کشور فعالیت خواهد کرد.
 
وی همچنین یادآور شد: این برند سومین برند دنیا محسوب شده و از آن به عنوان آیفون چینی یاد می شود.
 
صدوقی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه اکنون کمتر از 10 درصد گوشی ها نسل 4 را پشتیبانی می کند از تاکید بیشتر همراه اول در توسعه خدمات نسل سه و ارجحیت آن به ارائه خدمات نسل چهار اشاره کرد.
 
وی در ادامه صحبتهای خود در پاسخ به خبرنگار ایسنا مبنی بر قیمت بالای اینترنت پهن باند موبایل در ایران متذکر شد: سیر قیمتی بسته های دیتا طی چند سال گذشته کاهشی بوده و از قیمت ارزان آن مطمئن هستیم اکنون اینترنت موبایل در ایران از همه کشورها ارزان تر است و ما بسته های 8 گیگی را 17 هزار تومان و بسته‌های دو گیگ را 10 هزار تومان ارائه می کنیم که بر این اساس فکر می کنم ارزان ترین قیمتها را داریم.
 
صدوقی ادامه داد: حتی قیمتهای اینترنت پهن باند اپراتورهای تلفن همراه به گونه ای است که بسیاری شرکت های اینترنتی نگران هستند این قیمت ها به کسب و کار آنها صدمه بزند.
 
مدیرعامل همراه اول در ادامه صحبت های خود در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت نهایی تالیا و احتمال ادغام آن با همراه اول یا تبدیل شدن به اپراتورهای مجازی اظهار کرد: تالیا در حال حاضر قصد تبدیل به اپراتور مجازی ندارد اما در خصوص وضعیت این شرکت برنامه های متعددی در مخابرات وجود دارد و ممکن است طی ماه های آتی در صورت رسیدن به توافق همکاری به توافق مشترکان تالیا از خدمات همراه اول استفاده کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.