تلفن همراه

گوشی

October 2, 2015
7:52 جمعه، 10ام مهرماه 1394
کد خبر: 73605

رویترز: سامسونگ در گلکسی اس 7 از تراشه‌ی اسنپدراگون 820 استفاده خواهد کرد

با نزدیک شدن به پایان سال خورشیدی که مصادف با زمان معرفی نسل جدید پرچمدار سامسونگ است، شایعات در این خصوص نیز بیش از پیش منتشر می‌شود. آخرین شنیده‌ها حکایت از این دارند که گلکسی اس ۷ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام استفاده خواهد کرد.
 
سامسونگ در نسل جدید پرچمداران گلکسی اس خود از تراشه‌ی پرچمدار کوالکام استفاده خواهد کرد. براساس گزارشی که به نقل از منابع آگاه در الکترونیک تایمز کره‌ی جنوبی منتشر شده، این کمپانی در پرچمداران سری گلکسی اس خود به سراغ آخرین تراشه‌ی سری اسنپدراگون خواهد رفت.
 
به طور دقیق به این نکته اشاره شده که سامسونگ تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ را در گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود مورد استفاده قرار دهد که براساس سنت همیشگی در اوایل سال آینده‌ی میلادی معرفی شده و روانه‌ی بازار خواهند شد. البته گوشی‌های مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون در بازار‌های چین و آمریکا روانه‌ی بازار شده و سامسونگ برای سایر بازار‌ها استفاده از تراشه‌ی اکسینوس خود را در نظر گرفته است.
 
هیچ یک از دو کمپانی سامسونگ و کوالکام اظهار نظری در مورد شایعات منتشر شده در مورد استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ در گلکسی اس ۷ سامسونگ ارائه نکرده‌اند.
 
سامسونگ در پرچمداران سال جاری خود از تراشه‌ی تولید شده توسط کوالکام استفاده نکرد و همین موضوع نقش موثری در بحرانی داشت که کوالکام با آن دست و پنجه نرم می‌کند. اما کره‌ای‌ها اعلام کردند که امکان استفاده از تراشه‌ی کوالکام در نسل جدید پرچمداران سامسونگ وجود دارد.
 
سامسونگ پیش از گلکسی اس ۶، معمولا از تراشه‌های کوالکام در کنار تراشه‌ی اکسینوس خود برای تولید محصولات پرچمدارش استفاده می‌کرد، اما این کمپانی سیاست خود را در مورد اسنپدراگون ۸۱۰ تغییر داد و این موضوع همزمان با وجود مشکلات حرارتی در اسنپدراگون ۸۱۰ باعث شد تا کوالکام وارد بحران شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.