اپراتورها

تلفن همراه

October 8, 2015
8:09 پنجشنبه، 16ام مهرماه 1394
کد خبر: 73704

یک ماه مکالمه نامحدود ویژه همراه اولی ها

طرح مکالمه نامحدود ویژه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول آغاز شد.
 
در طرح «هدف را بزن»، کلیه‌ مشترکین دائمی و اعتباری و نیز مشترکین جدیدی که در مهرماه به همراه اول می پیوندند، می توانند با پرداخت مبلغ X تومان تا یک ماه (۳۰ روز) از مکالمه داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) به صورت نامحدود استفاده کنند.
 
در طرح مذکور، برای هر مشترک، یک هدف منحصر به فرد تعیین شده که برای اطلاع از این هدف و دریافت راهنمای اختصاصی طرح، مشترک می بایست کد #۱۰۰۰* را شماره گیری کند.
مبلغ هدف برای مشترکین اعتباری ثبت نام شده، از اعتبار ایشان کسر و برای مشترکین دائمی ثبت نام شده، در صورتحساب دوره منظور می­شود.
 
 به محض ثبت نام، یک بسته هدیه برای مشترک فعال خواهد شد که با استفاده از آن، کلیه‌ مکالمات درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) وی به مدت ۳۰ روز رایگان خواهد شد.
به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده، سیاست مصرف منصفانه اعمال خواهد شد.
همراه اولی ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir  مراجعه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.