بازی

فناوری اطلاعات

October 13, 2015
7:22 سه شنبه، 21ام مهرماه 1394
کد خبر: 73775

فیل اسپنسر از احتمال ارائه بازی های ایکس باکس ۳۶۰ روی پی سی می گوید

مدیر برند اکس باکس، فیل اسپسنر، همان طور که قبلا هم به آن اشاره کرده بود، معتقد است که اگر بازی های اکس باکس اصلی روی اکس باکس وان اجرا شوند، بسیار عالی خوهد بود.
 
اسپسنسر در مصاحبه با Gizmodo Brazil گفت که اگرچه او علاقه ای بسیار زیاد به تحقق اجرای بازی های اکس باکس اصلی روی اکس باکس وان دارد اما ابتدا باید به اولویت ها پرداخت و تکلیف بازی های ۳۶۰ را مشخص کرد.
 
اسپنسر اوایل سال جاری میلادی، هم چنین به این اشاره کرده بود که دوست دارد کاربران ویندوز ۱۰، بتوانند بازی های اکس باکس ۳۶۰ را روی پی سی شان اجرا کنند. اما او باز هم در مصاحبه ی جدید خود به این مسئله اشاره کرد که باید به اولویت ها رسیدگی شود.
 
این کاری است که من می خواهم انجام دهم، عاشق این خواهم بود که بازی های اکس باکس ۳۶۰ روی پی سی اجرا شوند، اما این که از اجرای بازی های اکس باکس اصلی نیز پشتیبانی شود بسیار عالی خواهد بود.
 
بنابراین بله، این ها کارهایی هستند که دوست دارم انجام دهم. مردم در حال حاضر با من بر سر مشکل موزیک پس زمینه ی کنسول می جنگند؛ پس ما کارهایی زیادی داریم که باید به انجام برسند.
 
اسپنسر در مصاحبه اشاره کرد که قابلیت اجرای بازی های اکس باکس ۳۶۰ روی اکس باکس وان چیزی در حدود ۸ ماه قبل از پی بردن به چگونگی اجرای آن ها روی ساختار x86 در حال عملی شدن بوده است.
 
مدیر اکس باکس گفت که قابلیت اجرای بازی های قدیمی، در صدر لیست درخواست ها قرار داشت و آن ها به عنوان یک تیم پی بردند که این کاری است که باید به انجام برسانند.
 
وقتی که ما بازخوردهای طرفداران را دریافت کردیم، از مدت ها قبل جهتی استراتژیک برای اهداف خود تعریف کرده بودیم و می دانستیم که قابلیت Backward Compatibility، به خوبی با این استراتژی همراه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.