اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

October 13, 2015
7:31 سه شنبه، 21ام مهرماه 1394
کد خبر: 73776

دانلود سریع روی پارسی‌جو نصب شد

مدیر پروژه موتور جستجوگر پارسی‌جو گفت: به منظور پاسخگویی به نیاز فارسی زبانان دنیا و همچنین تسریع روند دانلود در فضای مجازی، جامع‌ترین، جدیدترین و بروزترین سرویس دانلود بر روی موتور جستجوگر پارسی‌جو نصب و راه‌اندازی شد.
 
علی محمد زارع بیدکی از نصب جدیدترین و جامع‌ترین سرویس دانلود کشور بر روی موتور جستجوگر ملی خبر داد و گفت: این سرویس با قابلیت‌های ویژه این امکان را فراهم می‌کند که مدت زمان دانلود کردن در کشور بسیار کاهش یابد، سرویسی بی‌بدیل در ایران که دانلود اسناد نرم‌افزاری، بازی، فیلم و اپلیکیشن‌های موبایل را پوشش می‌دهد.
 
او در تشریح این موضوع گفت: هم‌اکنون وقتی کاربر به دنبال یک نرم‌افزار یا یک فایل خاص برای دانلود می‌گردد باید به سایت‌هایی که در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کنند مراجعه کرده و فایل مورد نظر را در آن جستجو کند سپس با لینک سایت یا لینک مستقیم، فایل خود را دانلود کند در حالیکه از این پس کاربران می‌توانند با استفاده از این سرویس جدید، فایل مورد نظر را بلافاصله پس از جستجو، یافته و دانلود کنند.
 
زارع بیدکی قابلیت‌های جامع‌ترین سرویس دانلود کشور را اینگونه برشمرد: موتور جستجوگر ملی پارسی‌جو به دلیل قدرتی که در بحث خزش، نمایه‌سازی و رتبه‌بندی اسناد دارد می‌تواند با کیفیت بهتر، سند و اطلاعات را از تمامی سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند استخراج و به کاربر ارائه دهد.
 
مدیر پروژه موتور جستجوگر پارسی جو ادامه داد: سرویس دانلود جستجوگر ملی این امکان را به کاربران می‌دهد که در حداقل زمان به بهترین نتایج در زمینه دانلود فایل‌ها برسند به این صورت که این سرویس بهترین سایت‌های دانلودی ایران را خزش کرده و اطلاعات آنها را نمایه‌سازی و نگهداری می‌کند و با جست‌و‌جوی کاربر نتایج را به او نمایش می‌دهد.
 
او درباره علت نصب این سرویس بر روی موتور جستجوگر ملی گفت: سومین پرس و جوی پرتکرار کاربران در سال گذشته ماهیت دانلودی داشته است، بر همین اساس تلاش کردیم تا به این نیاز پر کاربرد جامعه پاسخ دهیم.
 
زارع بیدکی خاطر نشان کرد: موتور جستجوگر ملی تاکنون صد و بیست هزار سند قابل دانلود را که شامل اسناد نرم‌افزاری، بازی، فیلم و موبایل بوده را شناسایی کرده و به طور مداوم در حال بروز رسانی است و به زودی از انواع دیگری از فایل‌های دانلودی نظیر کتاب‌های الکترونیکی، آهنگ، انیمیشن و غیره پشتیبانی می‌کند.
 
او در پایان یادآور شد: این سرویس قادر است جدیدترین پست‌های یک دسته بندی خاص یا جدیدترین پست‌های اضافه شده به یک سایت را شناسایی و به کاربر نمایش دهد، کاربران می‌توانند با مراجعه به آدرس download.parsijoo.ir از قابلیت‌های بی‌بدیل این سرویس بهره‌مند شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.