تلفن همراه

گوشی

October 14, 2015
9:07 چهارشنبه، 22ام مهرماه 1394
کد خبر: 73790

تلفن هوشمند وان پلاس اکس هفتم آبان ماه رونمایی می شود

چندی پیش عکس هایی در فضای مجازی منتشر گردید که ظاهرا به تلفن هوشمند وان پلاس اکس تعلق داشتند. امروز اما پوستر دیگری از سوی این شرکت چینی انتشار یافته که روی آن نوشته شده «شما را در تاریخ هفتم آبان ماه می بینیم».
 
این جمله قطعا به تاریخ رونمایی از موبایل وان پلاس اکس در هند اشاره دارد. در این پوستر همچنین یک حرف اکس بزرگ دیده می شود که این گمنانه زنی را تقویت می کند.
 
کارل پی از موسسان این شرکت، در توضیحات خود پیرامون این محصول گفته است که «وان پلاس اکس برای آنهایی طراحی شده که بیشتر از امکانات به طراحی موبایل خود اهمیت می دهند.»
 
از همین رو انتظار می رود که این دستگاه بیشتر ظاهر زیبایی داشته باشد تا کارایی و قابلیت. همچنین پیش بینی می شود که یک نمایشگر ۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل با تراکم پیکسلی ۴۴۱ppi برای این موبایل در نظر گرفته شده باشد.
 
برخی احتمال داده اند که این موبایل یک چیپست هشت هسته ای مدیاتک ۶۷۹۵ داشته باشد و برخی دیگر اما از اسنپدراگون ۸۰۱ سخن می گویند که چهار هسته و ۳ گیگابایت رم را در خود جای داده. باتری دستگاه هم آنطور که گفته شده ۲۴۵۰ میلی آمپر ساعتی است.
 
طبق انتظارات دوربین عقب این موبایل ۱۳ مگاپیکسلی است و یک دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی هم برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباطات تصویری برایش در نظر گرفته شده است. وان پلاس ۲ همانطور که احتمالا می دانید از تکنولوژی NFC پشتیبانی نمی کند اما مدل وان پلاس اکس براساس شایعات قبلی چنین قابلیتی دارد و همچنین از نسل چهارم شبکه موبایل نیز پشتیبانی می کند.
 
هنوز هیچ حرفی در مورد زمان عرضه این موبایل مطرح نشده اما طبق شایعاتی که چندی قبل منتشر شد قیمت آن در حدود ۲۴۹ دلار خواهد بود. تا رونمایی رسمی وان پلاس اکس زمان زیادی باقی نمانده، در نتیجه امید می رود که بزودی به اطلاعات بیشتری در رابطه با آن دست پیدا کنیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.