تلفن همراه

گوشی

October 24, 2015
15:50 شنبه، 2ام آبانماه 1394
کد خبر: 73981

بلک بری ثبت سفارش برای تلفن همراه «Priv» را آغاز کرد

بلک بری بالاخره ثبت پیش سفارش برای اولین موبایل اندرویدی خود را آغاز نمود و از تاریخ ششم نوامبر، تصمیم به ارسال سفارشات برای خریداران دارد.
 
 
در روزهای گذشته خبر رسیده بود که این تلفن همراه بهایی معادل ۷۵۰ دلار خواهد داشت اما اکنون شرکت کانادایی، تصمیم گرفته قیمت را برابر با ۶۹۹ دلار برای این تلفن همراه مشخص نماید. قیمتی که البته همچنان گرانتر از برترین تلفن های اندرویدی بازار به نام های نکسوس ۶P، موتو اکس و یا حتی گلکسی نوت ۵ از سامسونگ است.
 
با پرداخت بهای ۷۰۰ دلاری این تلفن همراه، به یک نمایشگر ۵.۴ اینچ با رزولوشن QHD دست پیدا خواهید کرد. چیپست به کار رفته در آن نیز با کد اسنپدراگون ۸۰۸ شناخته می شود که دارای پردازنده ای ۶ هسته ایست. ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۳ گیگابایت رم، دوربین ۱۸ مگاپیکسلی و یک کیبورد فیزیکی کشویی از سایر مشخصات اسمارت فون یاد شده هستند. این محصول همچنین از یک باتری قدرتمند ۳.۴۱۰ میلی آمپری نیز برخوردار است که خود بلک بری خبر می دهد این باتری، قادر است تا ۲۲ ساعت با استفاده های مختلف، کاربر را همراهی نماید.
 
در این میان باید اشاره کرد که اگرچه اولین محصول اندرویدی بلک بری، از برترین پرچمداران این حوزه گران تر است اما یک تمایز شایان ذکر نیز دارد. بلک بری در این موبایل از یک ابزار داخلی بهره گرفته به نام «DTEK» که در واقع وظیفه امنیت تلفن همراه را بر عهده داشته و به شکل مداوم، حرکات سیستم عامل و اپلیکیشن ها را می سنجد. در نگاه اول، دوربین هم مناسب به نظر می رسد چرا که دارای لرزشگیر تصویر به شکل فیزیکیست نه دیجیتالی. باید چند هفته ای صبر کرد و دید این تلفن همراه اندرویدی با برچسب قیمت ۷۰۰ دلاری اش چگونه می تواند جای خود را در دل عاشقان این سیستم عامل باز کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.