اپلیکیشن

اینترنت و شبکه

رسانه‌های اجتماعی

October 25, 2015
16:54 یکشنبه، 3ام آبانماه 1394
کد خبر: 74000

یوتیوب را بدون آگهی‌های تبلیغاتی تماشا کنید

شرکت آلفابت که هم‌اکنون صاحب اصلی سایت اینترنتی یوتیوب محسوب می‌شود، سرویس جدیدی ارایه کرده است که کاربران به کمک آن می‌توانند تمام تصاویر ویدیویی موجود در آن را بدون هرگونه آگهی‌های تبلیغاتی مشاهده کنند.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، کاربران برای آنکه بتوانند این قابلیت را در اختیار بگیرند، باید ماهانه 10 دلار بپردازند و البته وارد حسابی کاربری خود شوند. این سرویس جدید YouTube Red نام دارد و از تاریخ 28 اکتبر در کشور آمریکا فعال شده است تا به مرور زمان ساکنان دیگر کشورها هم به آن دسترسی پیدا کنند.

این سرویس در کنار خدمات رایگان یوتیوب عرضه می‌شود که البته کاربران در سرویس رایگان آگهی‌های تبلیغاتی را هم پیش‌روی خود می‌بینند. این سایت اینترنتی اعلام کرده است که ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد.

آلفابت توضیح داد در فصل نخست سال 2016 میلادی همه کاربران جهان می‌توانند این سرویس را در اختیار بگیرند و تصاویر ویدیویی شخصی، آلبوم‌های موسیقی،‌ فیلم‌های سینمایی و … را بدون هرگونه آگهی تماشا کنند.

«رابرت کاینسل» مدیر بازرگانی یوتیوب گفت: «کاربران تمایل فراوان دارند تا با پرداخت هزینه اندک بتوانند سرویس مورد علاقه خود را بدون آگهی تبلیغاتی در اختیار بگیرند. پیش‌بینی می‌کنیم از این سرویس استقبال گسترده صورت گیرد».

سرویس پولی برای استفاده از محتوای یوتیوب در حالی عرضه می‌شود که تولیدکنندگان محتوای تصویری هم علاقه فراوان به آن نشان داده‌اند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.