امینت

رگولاتوری

November 1, 2015
13:12 یکشنبه، 10ام آبانماه 1394
کد خبر: 74136

تکذیب برون سپاری شبکه ملی اطلاعات به یک ایرانی آمریکایی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از ۱۵ متخصص ایرانی خارج از کشور برای مشاوره در شبکه ملی اطلاعات کمک گرفته ایم.
توضیحات وزیر ارتباطات در پاسخ به سوال رسانه تصویری مبنی بر برون سپاری پروژه شبکه ملی اطلاعات به یک فرد ایرانی آمریکایی شاغل در شرکت AT&T با واسطه گری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حاشیه همایش نقش پدافند غیرعامل در ICT ارائه شد.
محمود واعظی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به ابهاماتی در مورد برون سپاری پروژه شبکه ملی اطلاعات به یک فرد ایرانی آمریکایی در شرکت AT&T آمریکا اظهار داشت: ما با شرکت AT&T و نماینده این شرکت هیچ قراردادی منعقد نکرده ایم و هر گونه همکاری در این زمینه کذب محض است.
 
وی با اشاره به اینکه شبکه ملی اطلاعات، پروژه ای بزرگ است که برای اجرای آن نیازمند استفاده از توان متخصصان هستیم افزود: از تمامی افرادی که می توانند به ما کمک کنند به ویژه ایرانیان خارج از کشور برای همکاری در شبکه ملی اطلاعات، دعوت می کنیم.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طی دو سال گذشته نیز در این زمینه اقدامات مناسبی انجام شد که توانستیم ۱۵ ایرانی خارج از کشور را برای همکاری در شبکه ملی اطلاعات به کار گیریم و در این زمینه نیز تابستان امسال جلساتی را با این افراد داشتیم.
 
واعظی گفت: وزارت ارتباطات آمادگی دارد که از تمامی ایرانیان سراسر جهان برای همکاری در شبکه ملی اطلاعات کمک بگیرد و در این زمینه شورای راهبری شبکه ملی اطلاعات متشکل از مسئولان وزارت ارتباطات و متخصصان داخلی آمادگی هرگونه تعامل هستند.
 
به گزارش مهر، توضیحات وزیر ارتباطات در پاسخ به سوال رسانه تصویری مبنی بر برون سپاری پروژه شبکه ملی اطلاعات به یک فرد ایرانی آمریکایی شاغل در شرکت AT&T با واسطه گری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حاشیه همایش نقش پدافند غیرعامل در ICT ارائه شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.