تلفن همراه

گوشی

November 6, 2015
9:11 جمعه، 15ام آبانماه 1394
کد خبر: 74224

بحث و جدل کاربران اینترنت در مورد میزان مقاومت گوشی نکسوس 6پی

یک ویدیوی تازه منتشر شده از گوشی نکسوس 6 پی تازه گوگل نشان می دهد که دوام و استحکام آن پایین است و در برابر فشار هم به راحتی خم می شود، اما برخی کاربران این ویدیو را اغراق شده می دانند.
 
انتشار این ویدیو باعث شده انتقادهای زیادی از این گوشی که توسط شرکت هواوی طراحی شده مطرح شود. اما منتقدان می گویند این ادعاها واقعیت ندارد و در آنها در مورد ضعف گوشی مذکور اغراق شده است.
 
سال قبل بعد از عرضه گوشی آیفون 6 پلاس هم برخی کاربران از خم شدن آن در صورت قراردادن گوشی در جیب انتقاد کردند. اما اپل مدعی شد آیفون 6 پلاس به خوبی فشارهای محیطی را تحمل می کند و نباید انتظار داشت در صورت قراردادن آن در جیب پشتی به مدت طولانی بتواند به مقاومت خود ادامه دهد.
 
حال انتقادها از ضعف گوشی ها در برابر خم شدن به Nexus 6P رسیده و برخی کاربران میزان مقاومت این گوشی در برابر فشار را بسیار ناچیز می دانند.
 
در ویدیویی که در این مورد در سایت یوتیوب منتشر شده، نشان داده می شود که گوشی Nexus 6P در برابر خم شدن، خراش داده شدن و گرما داده شدن مقاومت کمی دارد و به راحتی آسیب می بیند. البته برخی کارشناسان می گویند در ویدیوی یاد شده در مورد مشکلات گوشی Nexus 6P اغراق شده است.
 
پس از انتشار این ویدیو هم تعدادی از کاربران ویدیوهای دیگری تولید کردند که نشان می داد این گوشی بیش از حد تصور در برابر مشکلات مقاوم است. هواوی و گوگل هنوز در این مورد واکنشی از خود نشان نداده اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.