تلفن همراه

گوشی

November 13, 2015
17:42 جمعه، 22ام آبانماه 1394
کد خبر: 74389

با لنوو Vibe Shot ازعکاسی حرفه ‏ای لذت ببرید!

چنانچه از اسم آن مشخص است لنوو در تولید این تلفن همراه بیشتر روی توانمندی‌های تصویری و دوربین تمرکز داشته است. حتی شکل ظاهری دستگاه از جنس آلومینیوم و به طور صیقلی طراحی شده که شباهت بسیاری به یک دوربین دارد. این روزها که به واسطه شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تب عکاسی و فیلم‏ برداری در میان مردم بالا رفته است، گوشی هوشمندی که امکانات یک دوربین را در حد نیمه حرفه‏ای با خود به همراه دارد، قطعاً طرفداران بسیاری خواهد داشت.
 
Vibe Shot یگ گوشی هوشمند مجهز به دوربین 16 مگاپیکسلی پشت دستگاه و دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی است که با کیفیت 1080p و سرعت30 فریم در ثانیه عکس برداری و فیلم برداری می‏کند. فوکوس لمسی، قابلیت تشخیص چهره، ثابت کننده تصویر، روشنایی هوشمند (HDR)، تصاویر پیوسته پانوراما، ثابت کننده ویدئو، حسگر BSI و فلش سه گانه از ویژگی هایی هستند که به کاربر این امکان را می‏د‏هد تا با تلفن همراه خود لذت عکاسی حرفه‏ای را تجربه کند. یک کلید فیزیکی اسلایدر نیز روی دستگاه قرار گرفته که هنگام عکاسی موجب حرکت میان حالت‌های هوشمند و حرفه‌ای می‏شود.
 
این پرچمدار جدید لنوو از پردازنده 8 هسته‏ای 64 بیتی Qualcomm Snap dragon 615 بهره می برد که شامل دو پردازنده 4 هسته‏ای با فرکانس‏های 7/1 گیگاهرتز و 0/1 گیگاهرتز است. از مشخصات این گوشی هوشمند می‏توان به صفحه نمایش ۵ اینچی Full HD مجهز به تکنولوژی ضد خش Gorilla Glass3، سیستم عامل اندروید 5/0، باتری 3000 میلی آمپر، گرافیک Adreno 405 و حافظه رم 3 گیگابایت اشاره کرد. حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقاع تا 128 گیگابایت فضای کافی برای عکس، ویدیو و موزیک را برای کاربر فراهم می کند. این مدل از دو سیم کارت نانو پشتیبانی می کند که با شبکه 2G، 3G و 4G LTE سازگار است.
 
Vibe Shot در رنگ های سفید، زرشکی و خاکستری با یک سال گارانتی سازگار در بازار های موبایل کشور عرضه می گردد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.