اپلیکیشن

تلفن همراه

November 23, 2015
14:54 دوشنبه، 2ام آذرماه 1394
کد خبر: 74571

امکان جدید Google Photos برای خالی کردن حافظه گوشی

برنامه Google Photos راهکاری مناسب به‏ منظور تهیه نسخه پشتیبان و البته سازماندهی تصاویر مختلف روی گوشی ‏های اندرویدی، پیش روی کاربران قرار می‏ دهد. در همین راستا، این برنامه از امروز به قابلیت‏ های جدیدی به‏ منظور برآورده کردن بیش از پیش نیازهای کاربران تجهیز خواهد شد.
 
پیش از هرچیز وجود گزینه جدید «Free Up Space» در منوی تنظیمات به حذف خودکار عکس‏ های ذخیره‏شده روی گوشی، پس از ایجاد نسخه پشتیبان در فضای ابری کمک خواهد کرد. 
به‏ منظور تایید این امر که تصاویر مورد نیاز شما از روی گوشی‏ یا تبلت حذف نشوند، باید پیش از انجام این روند، حتما تایید لازم از سوی کاربر صادر شود. همچنین امکان اعمال روند مخفی ‏سازی تصاویر موجود روی کارت حافظه از داخل این برنامه، به ‏نحوی که این عکس‏ها پس از این قابل مشاهده نباشند هم وجود دارد.
 
در فضای تحت وب نیز می‏توانید تنظیمات ویژه کیفیت بالا (با فشرده‏سازی مناسب) را پس از آپلود تصاویر با کیفیت اصلی آنها، انتخاب کنید. با بهره‏گیری از این روند نه‏تنها فضای ذخیره‏سازی بهینه‏تری در اختیار خواهید داشت، بلکه خبری از فایل‏ های با رزولوشن کامل و البته به‌عنوان دشمن اصلی فضای ذخیره ‏سازی، نخواهد بود. این قابلیت‏ها از امروز برای برنامه‏ ویژه دستگاه ‏های اندرویدی عرضه خواهند شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.