رسانه‌های اجتماعی

گوگل پلاس با امکانات جدید

منبع: دنیای اقتصاد
گوگل به دنبال بازطراحی شبکه اجتماعی خود با هدف جلب نظر کاربران به اقلام به اشتراک گذاشته شده به‌طور گروهی است. به گزارش پی‌سی ورلد، گوگل پلاس از سال 2011 راه‌اندازی شد، اما نتوانست در رقابت با شبکه‌های اجتماعی رقیب موفقیت چندانی کسب کند.
 
این شبکه تا به حال بر مرتبط کردن کاربران عادی و دوستانشان در قالب محافل یا circle‌ها متمرکز شده بود. این رویکرد موفق نبود، اما با توجه به بحث‌های آنلاین کاربران گوگل پلاس در مورد موضوعات مورد علاقه مانند کتاب‌ها و هواشناسی گوگل تصمیم گرفت طراحی این شبکه اجتماعی را بر مبنای اجتماعات آنلاین و مجموعه‌هایی از پست‌ها در مورد موضوعات مختلف تغییر دهد. طراحی جدید قرار است به تدریج برای تمامی کاربران اعمال شود و برنامه‌های همراه گوگل پلاس برای استفاده از طریق iOS و اندروید نیز تغییر خواهد کرد.

​​