تلفن همراه

گوشی

November 23, 2015
20:29 دوشنبه، 2ام آذرماه 1394
کد خبر: 74615

گوشی‌های مناسب میان‌رده آخر آبان و اول آذرماه

معرفی بهترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده کاری دشوار است و در این بازه قیمتی محصولات متنوعی وجود دارد. اما ما نهایت تلاش خود را کرده‌ایم تا گوشی‌هایی را از برند‌های مختلف، با قیمت‌های متنوع و در سبک‌های گوناگون معرفی کنیم تا کار شما هنگام انتخاب آسان شود. البته قیمت‌ها از گوشی‌شاپ به‌روز شده است.
 
آنر ۶ هواوی
این گوشی دارای تراشه هشت‌هسته‌ای Kirin ٩٢٠، سه گیگابایت حافظه‌ رم و دوربین ۱۳مگاپیکسلی است. این گوشی‌ با قیمت ٩٠٠و هشت ‌هزار تومان به فروش می‌رسد.
 
پی ٨ لایت هواوی
استفاده از یک پردازنده‌ ۶۴بیتی ساخت هواوی در کنار دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی و سنسور دوربین ۱۳مگاپیکسلی و قیمتی معادل ۶٧٨‌ هزار تومان دو سیم کارت و شبکه پرسرعت نسل چهارم نیز پشتیبانی می‌کند.
 
گلکسی A۵ سامسونگ
گلکسی A۵ از آلفا سنگین‌تر است، پردازنده متفاوتی دارد، نمایشگر آن ٠,٣ اینچ بزرگ‌تر است، دوربین آن یک مگاپیکسل بالاتر است و درنهایت باتری قوی‌تری دارد. قیمت این گوشی ٩١٣‌ هزار تومان است.
 
گلکسی E٧ سامسونگ
از خوبی‌های گلکسی E٧ می‌توان به پردازنده مناسب و نمایشگر Super AMOLED اشاره کرد که کیفیت خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. قیمت این محصول ٩٠٠‌ هزار تومان است.
 
اکسپریا‌ ام ۴ آکوا سونی
همان‌طور که از نام آن بر می‌آید، M۴ Aqua یک دستگاه ضد آب و ضد گردوغبار است. به لطف پردازنده‌ هشت‌هسته‌ای و ۶۴بیتی، دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی و سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نسبت به قیمت ٨۵٠‌ هزار تومانی عملکردی فراتر از انتظار را در اختیار شما قرار می‌دهد.
 
دیزایر ٨٢۶ اچ‌تی‌سی
یکی از بهترین فبلت‌های بازار با پردازنده‌ ۶۴بیتی و جدید اسنپدراگون ۶۱۵ و نمایشگر فول‌اچ‌دی است. یکی از مزایای این گوشی نسبت به برخی رقبا، پشتیبانی از کارت حافظه‌ ۱۲۸گیگابایتی است. این گوشی با پردازنده هشت‌هسته‌ای، نمایشگرSuper LCD ٣ با رزولوشن فول‌اچ‌دی و با قیمتی در حدود ٩۴٨‌ هزار تومان می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های خرید باشد.
 
اکسپریا C۴ سونی
سونی برای این گوشی میان‌رده‌ خود دکمه فیزیکی شاتر را نیز در نظر گرفته و از دو سیم‌کارت نیز پشتیبانی می‌کند. بهره‌گیری از پردازنده ۶۴بیتی مدیاتک، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی در کنار طراحی همیشگی سونی و نمایشگر ۵.۵اینچی فول‌اچ‌دی و قیمت ٩۵٠ ‌هزار تومان باعث می‌شود برای خرید این گوشی وسوسه شویم.
 
دیزایر  ٨٢٠S  اچ‌تی‌سی
این گوشی هوشمند به پردازنده قوی و هشت‌هسته‌ای مدیاتک مجهز شده و در کنار دو گیگابایت حافظه رم بدون هیچ مشکلی، برنامه و بازی‌های اندروید را برای شما اجرا می‌کند. از شبکه نسل چهارم و دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و نمایشگر و دوربین قابل‌قبولی دارد. قیمت این محصول ٨۵٠‌ هزار تومان است.
 
ردمی نوت ۲ شیائومی
این گوشی یکی از بهترین گزینه‌های این محدوده قیمتی است که به یک پردازنده هشت‌هسته‌ای قدرتمند، نمایشگر فول‌اچ‌دی، رم دوگیگابایتی و یک باتری دوهزارو ۶٠ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده و با توجه به قیمت ٧٢٠‌ هزار تومانی این فبلت، می‌توان روی آن حساب ویژه‌ای باز کرد.
 
لومیا ٨٣٠ نوکیا
مهم‌ترین نکته‌ این گوشی بهره‌گیری از یک دوربین ۱۰مگاپیکسلی پیورویو است. لومیا ۸۳۰ را می‌توانیم یک گوشی دوربین‌محور بدانیم.  گوشی‌ای که قیمت آن ٨٢٧ ‌هزار تومان است.
 
لومیا ۶۴٠XL LTE مایکروسافت
ازجمله‌ مشخصات فنی این گوشی ‌هوشمند می‌توان به پردازنده‌ اسنپدراگون ۴۰۰ و همچنین دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به‌همراه فلاش ال‌ای‌دی اشاره کرد. حافظه داخلی لومیا ۶۴۰ ایکس‌ال نیز ۳۲ گیگابایت و از حافظه رم یک گیگابایتی در آن استفاده شده است. نقطه برتر به دوربین پرقدرت و باتری خوب است. قیمت این گوشی ٨٠٠ ‌هزار تومان است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.