تلفن همراه

گوشی

November 25, 2015
19:07 چهارشنبه، 4ام آذرماه 1394
کد خبر: 74668

افشای مشخصات فنی دو مدل Vivo X6 Plus

طی چند وقت اخیر تعدادی خبر در رابطه با ویژگی‌های گوشی هوشمند ویوو ایکس شش و شایعات مربوط به آن منتشر شده است. در همین رابطه روز گذشته سازمان استاندارد لوازم الکترونیکی چین موسوم به TENAA نیز مشخصات دو نسخه از این محصول با نام‌های Vivo X6 Plus L و Vivo X6 Plus D را بر روی وب‌سایت خود قرار داد. 
 
بر این اساس نسخه بزرگ‏تر این گوشی هوشمند که به نوعی در زمره فبلت‏ ها نیز قرار می‏گیرد و با نام Vivo X6 L شناخته می‏شود، از صفحه‏ نمایشی 6 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل بهره می‏برد و این در حالی است که نسخه کوچک‏تر از نمایشگری 5/  5 اینچی با همان وضوح تصویر استفاده می‏کند. قلب هر دو محصول را قرار است تراشه هشت هسته‏ ای MT6797 مدیاتک در کنار 4 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد، با این حال برخی منابع از به‌کار گیری پردازنده Helio X20 مدیاتک سخن به میان آورده ‏اند.
 
از دیگر مشخصات سخت‏افزاری Vivo X6 Plus می‏توان به حافظه ذخیره ‏سازی دائمی 32 گیگابایتی در کنار قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی، دوربین سلفی مجهز به سنسور 12 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی‏آمپر ساعتی و تجهیز پیش‏فرض به اندروید 1/  5 یا 6 اشاره کرد.انتظار می‏رود از این محصولات در تاریخ 30 نوامبر یا به عبارتی دوشنبه هفته آینده رونمایی شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.