تلفن همراه

گوشی

November 29, 2015
10:55 یکشنبه، 8ام آذرماه 1394
کد خبر: 74731

معرفی 4 گوشی اندرویدی در رنگ رزگلد

اپل با معرفی آیفون 6s نه تنها ویژگی‌های جدیدی مانند لمس «سه‌بعدی» (3D Touch) را به نمایش درآورد، بلکه باعث شد رنگ رزگلد هم مورد توجه کاربران قرار بگیرد. به همین دلیل شرکت‌های مختلف سعی کرده‌اند محصولاتی را با این رنگ راهی بازار کنند.
در این مطلب 4 تلفن همراه هوشمند اندرویدی در رنگ رزگلد را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای خرید و یا هدیه دادن باشند.
 
اولین تلفن همراهی که می‌توان به آن اشاره کرد، گوشی Oppo R7S است که برای رقابت با گوشی آیفون 6s و آیفون 6s‌ پلاس در رنگ زرگلد ساخته شده است. اگر Oppo R7S را در کنار آیفون 6s قرار دهید، متوجه می‌شوید که رنگ آن کمی صورتی‌تر است و شباهت کمتری به آیفون دارد. البته Oppo نام Bros Gold را روی این گوشی گذاشته است.
 
تلفن همراه Oppo R7S
تلفن همراه بعدی Mate S شرکت هواوی خواهد بود. این تلفن همراه هم برای رقابت با آیفون 6s راهی بازار شده بود و به همین دلیل در رنگ رزگلد ساخته شده است. اگر به محصولات هواوی علاقه‌دارید گوشی Mate S با رنگ رزگلد می‌تواند نظر شما را به سمت خودش جلب کند. این گوشی به عنوان یکی از محصولات خوب هواوی شناخته می‌شود.
 
تلفن همراه Mate S
گوشی بعدی گلکسی S6 و گلکسی S6 اج شرکت سامسونگ است. سامسونگ پس از عرضه‌ی آیفون 6s تصمیم گرفت که گوشی گلکسی S6 را در رنگ رزگلد راهی بازار کند. محصولاتی که رقیب شماره یک اپل و آیفون جدید به شمار می‌روند و علاقه‌مندان بسیار زیادی هم دارند.
 
تلفن همراه گلکسی S6
محصول بعدی گوشی گلکسی نوت 5 است. این تلفن همراه هوشمند که با قلم آن می‌توان کارهای مختلفی انجام داد، با رنگ رزگلد هم عرضه شده است.
 
تلفن همراه گلکسی نوت 5
رنگ تلفن‌های همراه همیشه یک عامل اصلی برای خرید به شمار می‌رفتند، اما اپل با عرضه‌ی رنگ رزگلد نشان داد که موضوع رنگ از اهمیت بیشتری برخوردار است. استقبال کاربران از مدل رزگلد آیفون 6s باعث شد تا شرکت‌های دیگر هم به فکر ساخت محصولات خودشان در این رنگ بیافتند. شاید تا این لحظه محصولات کمی با این رنگ تولید شده‌اند، اما در آینده شاهد تلفن‌های همراه هوشمند بیشتری خواهیم بود که با رنگ رزگلد عرضه می‌شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.