تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری

گوشی

November 29, 2015
20:53 یکشنبه، 8ام آذرماه 1394
کد خبر: 74747

گوشی‌های جدید HTC را پیش از ورود به بازار آزمایش کنید

شرکت HTC طرح جدیدی را با نام HTC Preview معرفی کرد که در آن پیش‌نمایش اولیه محصولات مورد آزمایش قرار می‌گیرند. در این طرح دستگاه‌ها و نرم‌افزارهایی که هنوز وارد بازار نشدند،‌ توسط کاربران آزمایش می‌شوند.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت HTC به دنبال فروش اندک و کاهش درآمدهای خود از این طریق می‌کوشد محبوبیت بیشتری نزد کاربران کسب کند و با مطرح کردن این پروژه بتواند محصولات بهتری در اختیار کاربران بگذارد. این یک روش کارآمد محسوب می‌شود ت HTC به واسطه آن بتواند ارتباط نزدیک‌تری با کاربران برقرار کند.

سایت اینترنتی مربوط به طرح HTC Preview اعلام کرد که این شرکت علاقه زیادی به یافتن افرادی دارد که دید طراحی داشته باشند و محصولات آن را با نگاه متفاوت بررسی کنند. این شرکت تایوانی تمایل دارد در این طرح با کاربرانی که می‌توانند از نظر طراحی، فناوری، دسترسی به امکانات و … محصولات آن را تحلیل کنند ارتباط نزدیک برقرار کند.

بر این اساس هر کاربری که در این طرح ثبت‌نام کند می‌بایست مشخصات کامل خود را به شرکت HTC بدهد و سیستم سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری مربوطه را در قالب دستگاه اصلی خود مورد استفاده قرار دهند.

این طرح هم‌اکنون در آمریکا، اروپا و آسیا به اجرا درآمده است. بر این اساس اگر ساکن این مناطق هستید می‌توانید به شرکت‌های مخابراتی طرف قرارداد با HTC یا فروشگاه‌های این شرکت مراجعه کنید تا دستگاه‌های مربوطه را برای آزمایش در اختیار بگیرید.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.