اپراتورها

تلفن همراه

November 30, 2015
12:44 دوشنبه، 9ام آذرماه 1394
کد خبر: 74758

ایرانسل: تابحال 600هزار مشترک ایرانسل وارد عراق شده‌اند

مدیر فروش شرکت ایرانسل گفت: تاکنون حدود 600 هزار مشترک از خدمات این شرکت در عراق استفاده کرده‌اند.
 
باقر صمدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما تعرفه هر دقیقه مکالمه با عراق و از عراق را 999 تومان اعلام کرد و افزود: در مذاکره با طرف عراقی قیمت مناسبی ارائه شده و تعرفه هر مگابایت 499 تومان و تعرفه ارسال هر پیامک نیز 499 تومان خواهد بود.
 
وی با توجه به پیش‌بینی از استقبال گسترده عاشقان اهل بیت(ع) از مراسم اربعین و تجربه سال گذشته، از چند ماه پیش تمهیداتی برای برقراری ارتباط مطلوب در زمان اربعین صورت گرفته است.
صمدی گفت: جلسات متعددی با مدیران اپراتور‌های عراقی صورت گرفته است و فکر می‌کنیم توانسته‌ایم بسته ارتباطی خوبی را برای مشترکان ایرانسل فراهم کنیم.
 
مدیرکل بازاریابی شرکت ایرانسل با اشاره به اقدامات این شرکت در داخل کشور افزود: با توجه به حضور عظیمی از مردم در پایانه‌های خروج از کشور، تلاش کردیم با افزایش خلاقیت‌های لازم از جمله ‌آنتن‌های بی.تی.اس و لینک‌ای ارتباطی، مانع از بروز مشکلات احتمالی ارتباطی در منطقه شویم.
 
صمدی گفت: در حوزه خدمات و سرویس‌های ارائه شده هم همکاران ما از شرکت ایرانسل از چند روز پیش در پایانه‌های خروج حضور دارند و انواع خدمات از جمله فروش، تعویض یا رفع مشکات احتمالی ارائه می‌شود.
وی افزود:‌ در داخل کشور نیز یک مرکز ارتباطات اختصاصی برای ایام اربعین ایجاد شده است که مشترکان در داخل یا عراق می‌توانند با شماره‌گیری 989377110000 به راحتی می‌توانند با این مرکز اختصاصی تماس برقرار کنند.
 
مدیرکل بازاریابی ایرانسل با اشاره به افزایش ظرفیت‌های ارتباطی با عراق گفت: ظرفیت دیتا تا 64 برابر در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته و لینک‌های ارتباطی زیادی ایجاد شده است و مشترکان ما در عراق می‌توانند از سرویس‌های تا حدی پایدار ما استفاده کنند و در این زمینه با کمترین مشکل مواجه هستیم. 
صمدی درباره تعرفه‌های ارائه شده نیز افزود: در مقایسه با تعرفه اپراتورهای عراقی، ایرانسل تعرفه مقرون به صرفه‌ای را ارائه کرده و مخصوصا در حوزه سرویس دیتا یا استفاده از اینترنت، مذاکرات جدی با طرف‌های عراقی داشتیم تا سرویس قابل قبول و مناسبی را بر بستر نسل سوم تلفن همراه ارائه کنیم. 
 
وی تعرفه هر دقیقه مکالمه با عراق و از عراق را 999 تومان اعلام کرد و گفت: در مذاکره با طرف عراقی قیمت مناسبی ارائه شده و تعرفه هر مگابایت 499 تومان و تعرفه ارسال هر پیامک نیز 499 تومان خواهد بود.
 
مدیرکل بازاریابی شرکت ایرانسل درباره بروز برخی مشکلات در برقراری ارتباط با زائران در عراق در ایام اربعین افزود: وقتی تعداد زیادی از مشترکان در نقطه‌ای تجمع می‌کنند، درخواست برای تماس ترافیک شدید ایجاد می‌شود که این مسئله به دلیل اینکه از طرف عراق ظرفیت‌سازی نشده، مشکلاتی را به همراه می‌آورد. 
 
وی گفت: ما به مشترکان توصیه می‌کنیم اگر در بخشی از تماس با مشکل مواجه شدند، از بستر اینترنت و پیامک برای برقراری ارتباط استفاده کنند که حتی ممکن است باعث کاهش هزینه‌های آنها شود.
 
صمدی درباره احتمال همکاری نکردن اپراتور‌های عراقی در زمینه برقراری ارتباط رومینگ با ایران گفت: ما هم‌اکنون گروهی را برای پالایش شبانه‌روزی و لحظه به لحظه شبکه مامور کرده‌ایم و به محض بروز کمترین مشکل با طرف عراقی در ارتباط هستیم تا مشکل حل شود. 
 
مدیرکل بازاریابی شرکت ایرانسل همچنین با اشاره به اعزام تیم تخصصی و مدیریتی شرکت ایرانسل به عراق افزود: هم‌اکنون ارتباط با عراق با کمترین مشکل برقرار است. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.