اپلیکیشن

بازی

December 2, 2015
20:00 چهارشنبه، 11ام آذرماه 1394
کد خبر: 74788

با بازی Minecraft تماس واقعی برقرار کنید

میزان خلاقیت و نوآوری که در بازی Minecraft به کار می‌رود همیشه زبان‌زد بوده است و این بار نیز قابلیت جدیدی در این بازی ارایه شده که همه کاربران را متعجب کرده است.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت مخابراتی Verizon در آمریکا اعلام کرد همکاری‌های جدیدی را با مایکروسافت به عنوان توسعه‌دهنده بازی Minecraft انجام داده است تا به موجب آن کاربران بتوانند از داخل محیط بازی و در جریان پیشبرد مراحل مختلف با دنیای واقعی تماس تلفنی برقرار کنند.

بر این اساس حین انجام بازی شما می‌توانید با اعضای خانواده خود تماس بگیرید یا حتی سلفی‌های داخلی بازی Minecraft را برای دوستان خود ارسال کنید.

دنیای باز Minecraft به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند طی زمان محدودی که در اختیار دارند، اشیاء مشابه را در کنار یکدیگر قرار دهند. این بازی از جمله فضاهایی محسوب می‌شود که ذهن کاربر را درگیر می‌کند و او را مجبور می‌کند برای پیشبرد مراحل مختلف از خلاقیت خود استفاده کند.

برای آنکه بتوانید از داخل بازی Minecraft با دنیای واقعی تماس تلفنی برقرار کنید، یک سرور اختصاصی راه‌اندازی شده است که با نام Boxel شناخته می‌شود. این سرور می‌تواند اطلاعات مربوط به صفحات اینترنتی و تصاویر ویدیویی را به بلوک‌های Minecraft تبدیل کند تا به عبارت دیگر شما بتوانید با دنیای واقعی تماس تصویری هم داشته باشید.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.