رگولاتوری

December 4, 2015
12:21 جمعه، 13ام آذرماه 1394
کد خبر: 74815

برنامه ششم شرکت ارتباطات زیرساخت در مرحله نهایی شدن است

عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت:‌ سند چشم انداز ایران 1404 و برنامه ششم توسعه شرکت ارتباطات زیرساخت در مرحله بررسی و نهایی شدن است .
 
فرهاد معارفی عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام این مطلب افزود:   برنامه های کلان و طرح های جامع شرکت ارتباطات زیر ساخت براساس اسناد بالادستی  از جمله برنامه های پنج ساله توسعه کشور، قوانین بودجه سنواتی ،اطلاعات مرتبط با نیازسنجی های صورت گرفته و اولویت های تعیین شده از سوی کمیته های تخصصی برنامه ششم در شرکت و وزارت  ارتباطات ،تدوین  می شود.
 
 وی  با اشاره به این که طبق اساسنامه شرکت ارتباطات زیرساخت ،طرح های جامع در زمینه شبکه زیرساخت ارتباطی  باید قبل از اجرا به تصویب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برسد ،تاکید کرد :‌ تمام فعالیت های  این شرکت  باید تامین کننده  نقش و جایگاه  حاکمیتی آن باشد.
 
عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با تشریح این موضوع که کمتر تصمیمی  در سازمان ها فاقد اثر مالی است ،توجه به موضوعات اقتصادی و مالی براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی را  یک ضرورت  دانست  و  افزود:‌ انتظار صاحبان سهام شرکت و در صدر آن وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آن است که جنبه های اقتصادی تصمیمات باید همزمان با جنبه های فنی مد نظر هیات مدیره قرار گیرد.
 
 معارفی درادامه تصریح کرد:خوشبختانه سیستم محاسبه بهای تمام شده خدمات فروش رفته و نیز پروژه های در دست اجرای شرکت دو سال است که  به مرحله بهره برداری رسیده  است و این شرکت از معدود شرکتهای دولتی است که سعی کرده  بر اساس قانون  این سیستم را پیاده سازی کند.
 
وی افزود: این موضوع اطلاعات با ارزشی را در باره  مدیریت هزینه و بهای تمام شده خدمات و پروژه ها و نیز تعرفه گذاری خدمات در اختیارمان قرار می دهد، زیرا عوامل موثر در کسب و کار همگی در حیطه موضوعات مالی و اقتصادی جای دارند و می توان با کاهش هزینه ها نسب به ارایه خدمات با قیمت های مناسب اقدام کرد. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.