اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

December 7, 2015
18:33 دوشنبه، 16ام آذرماه 1394
کد خبر: 74895

وضعیت کیفی شرکتهای اینترنتی اعلام شد

مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت (متما) با اتکا به نتایج استفاده کاربران ISP‌ها از شبکه سنجش سرعت به معرفی برترین ارائه‌کنندگان اینترنت در آبان‌ماه سال جاری پرداخته است.
 
طبق آمارهای منتشر شده از سوی متما، در زمینه‌ی اینترنت 128 بیت، آبان‌ماه امسال شرکت آریا شاتل به عنوان بهترین ارائه‌کننده خدمات معرفی شده و پس از آن شرکت‌های شبکه گستر پیام آوران کویر، نداگستر صبا (صبانت)، گسترش ارتباطات مبنا، داده‌پردازی رسپنیا و رهانت زنجان در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.
 
اینترنت 256 بیت
در بخش با اینترنت 256 کیلوبیتی نیز شرکت رایانه دانش گلستان به عنوان ارائه‌کننده پرسرعت‌ترین خدمات معرفی شده و پس از آن شرکت‌های مخابرات قزوین، گسترش ارتباطات مبنا و مخابرات اردبیل در رده‌های بعدی جدول قرار گرفته‌اند.
 
اینترنت 512 کیلوبیتی
اما در ارتباط با اینترنت 512 کیلوبیتی که بخش قابل توجهی از کاربران ADSL را به خود اختصاص می‌دهد، شرکت رسانه اصفهان نت به عنوان ارائه‌کننده بهترین خدمات شناخته شده و پس از آن شرکت‌های آریا شاتل، سروش رسانه، گسترش ارتباطات مبنا، رهانت زنجان، لایزر و نداگستر صبا (صبانت) در رده‌های بعدی جدول با کیفیت‌ها قرار گرفته اند.
 
اینترنت یک مگابیتی
در زمینه‌ی اینترنت یک مگابیتی هم‌ از گروه فن‌آوا به عنوان ارائه‌کننده بهترین خدمات یاد شده و پس از آن شرکت‌های سروش رسانه و عصر انتقال داده‌ها به عنوان دومین و سومین شرکت ارائه‌کننده خدمات با کیفیت در این بخش معرفی شده‌اند.
 
شرکت‌های شبکه گستر پیام‌اوران کویر، آسیاتک، مخابرات خراسان، پارس آنلاین و مخابرات قزوین در رده‌های بعدی این جدول قرار گرفته‌اند.
 
اینترنت دومگابیتی
شرکت شبکه گستر پیام‌آوران کویر نیز به عنوان برترین ارائه‌کننده خدمات اینترنت دومگابیتی در آبان‌ماه معرفی شده و پس از آن شرکت‌های عصر انتقال داده‌ها و سروش رسانه به عنوان دومین و سومین شرکت ارائه‌کننده خدمات با کیفیت اعلام شده‌اند.
 
شرکت‌های گسترش ارتباطات سپنتا، آریاشاتل رسانه، اصفهان نت و مخابرات خراسان دیگر شرکت‌هایی هستند که به ترتیب از آنها به عنوان ارائه‌کنندگان خدمات باکیفیت در این بخش یاد شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.