تلفن همراه

گوشی

December 8, 2015
10:11 سه شنبه، 17ام آذرماه 1394
کد خبر: 74900

تصاویر ارزان ترین اسمارت فون ویندوز ۱۰

مایکروسافت ارزان ترین اسمارت فون مجهز به ویندوز ۱۰ را با نام «لومیا ۵۵۰» عرضه خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، اولین اسمارت فون های هوشمند ویندوز ۱۰ موبایلی مایکروسافت با نام های Lumia ۹۵۰ و مدل بزرگتر آن Lumia ۹۵۰ XL در حالی هفته گذشته در هند رونمایی شدند که اخبار جدیدی از عرضه محصول بعدی این کمپانی نیز اعلام شده است. اسمارت فون جدید مایکروسافت Lumia ۵۵۰ نام داشته و از آن با عنوان ارزان ترین اسمارت فون ویندوز ۱۰ یاد می شود.
 
دو محصول دیگر یعنی Lumia ۹۵۰ و لومیا Lumia ۹۵۰ XL با قیمت بیشتری نسبت به این محصول عرضه می شوند که می تواند نگاه مخاطبان زیادی را به خود جلب نکند اما محصول جدید با قیمت ۱۳۹ دلاری و همینطور برخورداری از  ویندوز ۱۰ می تواند کاربران بیشتری را با خود همراه کند.
 
Lumia ۵۵۰ در ابتدا با تعداد محدودی وارد بازارهای منتخب می شود تا به تولید انبوه رسیده و در بازار های جهانی عرضه شود. مایکروسافت در وبلاگ خود در رابطه با این محصول نوشت : « فروش محصول جدید مایکروسافت Lumia ۵۵۰ برای افرادی که به دنبال محصولی با کیفیت اما قیمتی نازل هستند، بسیار مناسب است. فروش اولیه این محصول در اروپا خواهد بود تا در هفته های آینده وارد بازارهای فناوری بین المللی شود.»
 
Lumia ۵۵۰ از ویژگی های سیستم عامل ویندوز ۱۰ مانند دستیار کورتانا، اسکایپ، مجموعه خدمات آفیس (وورد، اکسل و …) برخوردار شده است.
 
 
 Lumia ۵۵۰ مجهز به صفحه نمایش ۴.۷ اینچی از نوع HD، وضوح تصویر ۱۲۸۰*۷۲۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۹:۱۶ شده است. این محصول از پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون ۲۱۰ کوالکام، قدرت پردازش ۱.۱ GHz، رم ۱ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۸ گیگابایتی و قابلیت ارتقاء تا ۲۰۰ گیگابایت برخوردار شده است.
 
 
دوربین اصلی محصول آینده مایکروسافت ۵ مگاپیکسل و مجهز به فلش LED و دوربین جلویی نیز ۲ مگاپیکسل بوده و از باتری ۲۱۰۰ میلی آمپری پشتیبانی می کند. Lumia ۵۵۰  از ۴G LTE پشتیبانی کرده و با قیمتی در حدود ۱۳۹ دلار در دو نسخه سفید و مشکی عرضه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.