تبلت

تلفن همراه

December 11, 2015
11:10 جمعه، 20ام آذرماه 1394
کد خبر: 74938

تبلت ZenPad 10 ایسوس در بازار ایران

ایسوس جدیدترین تبلت 10 اینچ خود را وارد بازار ایران می نماید.
 
بنابر اعلام رسمی ایسوس، این شرکت قصد دارد تا جدیدترین مدل تبلت خود با نام ZenPad 10 Z300CL وارد بازار ایران نماید.
 
چندی پیش بود که ایسوس سری جدید تبلت های خود را با نام ZenPad معرفی نمود. از ویژگی های بارز این سری می توان به طراحی زیبا و بهره مندی از فناوری های خاص ایسوس اشاره نمود. اما  جدیدترین عضو  این خانواده Z300CL است. این تبلت 10 اینچ همانند سایر مدل های این خانواده از یک طراحی خاص و زیبا بهره می برد. ایسوس در ساخت بدنه این دستگاه از یک جنس خاص استفاده نموده است تا هنگامی که کاربر از آن استفاده می نماید، یک حس خوش آیند به او دست دهد و به نوعی تفاوت اصلی این تبلت 10 اینچ با رقیبمان خود محسوب   می شود.
 
صفحه نمایش لمسی  این دستگاه از نوع IPS و با قابلیت شناسایی 10 انگشت به صورت همزمان است. ایسوس در زمینه صفحه نمایش این تبلت از فناوری منحصر به فردی به نام  VisualMaster  استفاده نموده است. در واقع در دل VisualMaster دو فناوری دیگر با نام هایASUS Tru2Life و ASUS TruVivid قرار گرفته است. وظیفه فناوری Tru2Life پردازش تک تک پیکسل ها قبل از نمایش و بهبود کیفیت آنها می باشد. به طوری که هر پیکسل قبل از نمایش بررسی شده و مواردی مانند وضوح و شفافیت بهبود می یابد. این کار به صورت هوشمند انجام می شود  نتیجه آن خلق تصاویر بسیار با کیفیت و واقعی است.
 
ASUS TruVivid شفافیت ،درخشانی و همچنین میزان تاخیر تاچ صفحه نمایش را بهبود می بخشد. این موضوع به واسطه ساخت صفحه نمایش با تکنولوژی جدید می باشد که در آن به جای 6 لایه متداول صفحه نمایش فقط از 2 لایه استفاده شده است. از دیگر تکنولوژی های استفاده شده در صفحه نمایش این تبلت می توان به  ASUS Bluelight Filter  اشاره نمود. در واقع وظیفه اصلی این فناوری کاهش اشعه آبی رنگ است که برای چشم مضر می باشد.Z300CL از ویژگی Intelligent contrast    بهره می برد. این فناوری می تواند تا 200% سطح کنتراست بیشتری را به نمایش بگذارد و در نهایت تصاویر بسیار واضح تر به نمایش در خواهد آمد.
 
سری ZenPad اولین تبلت در دنیا می باشد که به فناوری DTS-HD مجهز می باشد. این موضوع به همراه فناوری ASUS SonicMaster کیفیت صدای بسیار عالی را در اختیار کاربران خواهد گذاشت.
 
سری ZenPad  به عنوان اولین تبلت قابل تغییر در دنیا معروف می باشد.ASUS ZenPad 10 نیز از این قاعده مستثنی نیست ،برای این تبلت تجهیزات مختلفی طراحی و عرضه شده است که از معروف ترین آنها  ASUS Audio Dock است. در واقع این محصول یک صفحه کلید و داک صوتی بلوتوث استریو می باشد که مخصوص این مدل طراحی شده و علاوه بر آن مجهز به باتری اضافه نیز است. این داک  توانایی تامین شارژ اضافه برای این تبلت تا 12 ساعت در حالت پخش موسیقی متناوب را دارد. همچنین 8 دستگاه به صورت همزمان می تواند به ASUS Audio Dock متصل شوند و تا 10 متر به صورت بی سیم قابلیت استفاده دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.