سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

December 15, 2015
17:45 سه شنبه، 24ام آذرماه 1394
کد خبر: 75015

مدیریت از راه دور داده‌ها آسان شد

برای کاربران سازمانی Salesforce از سال گذشته همزمان با عرضه نرم‌افزار Lightning Connect این فرصت ایجاد شد تا از طریق ابزارهای کاربردی خارجی هم بتوانند به داده‌های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. ولی این شرکت امروز نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی کرده است که می‌تواند امکانات بیشتری را برای سازمان‌ها ارائه دهد.
 
نرم‌افزار سازمانی جدید Salesforce Connect نام دارد که به کارمندان امکان می‌دهد به جز دسترسی به داده‌ها از راه دور، بتوانند مدیریت آنها را هم در اختیار بگیرند. در ابزار جدید قابلیت خواندن، اصلاح کردن و مدیریت داده‌ها فراهم شده است و به عبارت دیگر کاربران Salesforce می‌توانند از راه دور فایل جدید ایجاد کنند، فایل‌های موجود را بخوانند، اطلاعات داخل فایل‌ها را به‌روز کنند، اطلاعات ذخیره شده را پاک کنند و البته تمام این اقدام را از منابع مختلف خارجی و در آن واحد انجام دهند.
 
شرکت Salesforce اعلام کرد با ابزار جدید این فرصت را برای تمام کاربران خود ایجاد می‌کنند تا بتوانند از راه دور به انواع سیستم‌های مدیریتی دسترسی داشته باشند. کاربران سازمانی همچنین می‌توانند از راه دور به رابط‌ برنامه‌های کاربردی (API) هم دسترسی داشته باشند و به راحتی فرمت‌های OData و Connect را مدیریت کنند.  با این اتفاق توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری می‌توانند محصولات مختلف خود را به سیستم Salesforce متصل کنند و از طریق انواع مختلف Web API، مبتنی بر اینترنت دسترسی کاربران سازمانی را فراهم آورند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.