سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

December 16, 2015
20:04 چهارشنبه، 25ام آذرماه 1394
کد خبر: 75041

معرفی دستاوردهای سازمان ثبت اسناد و املاک در نمایشگاه الکامپ

آخرین دستاوردهای سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حوزه نرم‌افزار و فناوری در بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.
سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اجرای تکالیف قانونی مندرج در قانون برنامه پنجم توسعه کشور، سیاست‌های کلی این سازمان و در راستای شفاف سازی امور، کاهش مراجعات مردمی، ارائه خدمات الکترونیک و ارتقاء سلامت اداری، مجموعه‌ای از سامانه های نرم افزاری را طراحی و تولید کرده است که مورد بهره‌برداری بیش از 12 هزار دفتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق و 434 واحد ثبتی و نیز متقاضیان خدمات ثبتی قرار گرفته است.
 
در غرفه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، علاوه بر معرفی خدمات نرم افزاری و سامانه های الکترونیکی این سازمان، به سئوالات بازدیدکنندگان در رابطه با فرآیندها و خدمات ثبتی از سوی کارشناسان، پاسخ داده و مشاوره لازم انجام می‌شود.
 
در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ که از 23 لغایت 26 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، ۴۲۰ شرکت حوزه فناوری اطلاعات، ۴۰ سازمان دولتی و ۸۰ شرکت نوپا (استارتاپ) در فضایی بالغ بر ۲۲ هزار متر مربع آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را به نمایش می‌گذارند که سازمان بازرسی کل کشور، دیوان عدالت اداری، سازمان زندان‌ها، روزنامه رسمی کشور و مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه از دیگر سازمان‌ها و مراکز زیر مجموعه قوه قضائیه هستند که به همراه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این نمایشگاه حضور دارند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.