تلفن همراه

گوشی

December 18, 2015
15:12 جمعه، 27ام آذرماه 1394
کد خبر: 75074

HONOR دو سالگی اش را جشن گرفت

HONOR، پرفروش ترین برند اینترنتی گوشی هوشمند در جهان، دومین سالگرد شروع فعالیتش را با حضور شرکا و هوادارانش در سرزمین مادری جشن گرفت. 
 
جشن دو سالگی HONOR که در روزهای 12 و 13 دسامبر در مرکز ورزشی Universiade شنزن در چین برگزار شد، شامل فعالبت ها و بازی های تعاملی و نمایش راهکارهای جدید و آینده این برند بود. هانر در طول این مراسم برای تحقق شعار be brave، هواداران و شرکایش را در ورزش ها و فعالیت های چند رسانه ای این جشن، به نترس بودن تشویق کرد. 
 
بر اساس این گزارش، شرکای تجاری هانر، ایده های آتی خود را برای همکاری بیشتر با این برند در این مراسم در معرض نمایش قرار دادند. این برند تا کنون با 21 شرکت بین المللی بزرگ مانند گوگل، شورلت، بایدو، کوکاکولا در جهت رسیدن به تجربه ایده آلی از مفهوم mobile-internet همکاری کرده است. هانر اعلام کرد با خط مشی «آینده با شرکا» در جست و جوی روابط استراتژیک جدید است.
 
جرج ژائو، رییس برند هانر، در این جشن با ابراز خوشنودی در میان شرکا و رسانه های سرتاسر جهان از هواداران وفادار تشکر کرد و گفت: رشد مداوم ما طی دو سال اخیر به ما این شجاعت را می دهد که با تلاش همه جانبه به فعالیت های مان ادامه دهیم. 
 
علاوه بر این، HONOR در این جشن با معرفی استراتژی خانه هوشمند خود اعلام کرد که قصد دارد با گسترش محصولات خود در زمینه لوازم جانبی هوشمند، راهکارهای سبک زندگی هوشمندتر را توسعه دهد.
رییس برند هانر، با اشاره به اینکه هدف ما در سال 2016 همکاری بیشتر با شرکا و گسترش بازار جهانی است، گفت: با فناوری و نوآوری های بزرگ، می توانیم محصولات و سرویس هایی در سطح و کلاس جهانی برای مشتریان مان عرضه کنیم و با استراتژی جدید، تداوم رشدمان را در بازار حفظ کنیم. 
 
گفتنی است برند HONOR بیشترین رشد فروش در میان برندهای اینترنتی گوشی هوشمند در 74 کشور جهان را دارد و تنها برند گوشی هوشمند در جهان است که فروشی بیش از یک میلیارد RMB در 11 نوامبر در Tmall داشته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.