باندپهن

باندپهن سیار

December 18, 2015
17:55 جمعه، 27ام آذرماه 1394
کد خبر: 75096

توسط شرکت مخابرات استان تهران انجام می شود: ارائه اینترنت پرسرعت بی‌سیم در اماکن عمومی

معاون شبکه شرکت مخابرات استان تهران گفت:زیرساخت های لازم برای ارائه اینترنت پرسرعت بی‌سیم (WIFI) در اماکن عمومی آماده شده و در ماه‌های آتی پوشش‌دهی آغاز می شود.
 
مهندس رضا خلیلی در گفت‌وگو با روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، با اعلام این خبر افزود: سفارش و طراحی سیستم IMS( مشابه WIFI)انجام شده استکه مشتریان خانگی و تجاری با استفاده از آن می توانند،به صورت همزمان از سایر سرویس‌ها از جمله سرویس آوای انتظار،  کنفرانس صوتی و تصویری، سرویس One Number و … نیز بهره مند شوند.
 
وی در خصوص بسترهای جدید شرکت مخابرات استان تهران گفت: یکی از بسترهایی که واگذاری آن در سال جاری شروع شده است، ارائه بستر ترانسمیشن ( محیط انتقال ) نسل جدید با ظرفیت بالا است.
 
خلیلی با اشاره به معرفی سرویس جدید جام جهان نما در نمایشگاه تلکام خاطرنشان کرد: در حال حاضر بستر فنی ارائه این سرویس برای 70درصد از مشترکین در حال آماده سازی است.
 
وی همچنین در خصوص ارائه سرویس IPTV گفت: بستر واگذاری این سرویس نیز در حال آماده سازی است و به محض آماده شدن به متقاضیان واگذار خواهد شد.
 
معاون شبکه شرکت مخابرات استان تهران، اجرای طرح سرویس آوای انتظار در برخی مناطق مخابراتی به صورت پایلوت را مثبت ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: این سرویس در ماه های آتی در تمامی مناطق مخابراتی استان تهران و البرز ارائه خواهد شد.
 
وی در خصوص درگاه های خرید سرویس آوای انتظار گفت: مشترکین می توانند با توجه به محدوده های تعیین شده و با مراجعه به سایت شرکت مخابرات استان تهران به نشانی www.tct.ir اطلاعات تکمیلی در مورد این سرویس را دریافت و با مراجعه به سایت www.ava2030.ir و وارد نمودن کد آوای انتخابی خود نسبت به فعالسازی این سرویس اقدام نمایند.
 
خلیلی، اصل مشتری مداری را یکی از اصول مهم شرکت مخابرات استان تهران برشمرد و بر ضرورت افزایش تعداد درگاه های خرید سرویس های مخابراتی تاکید کرد.
وی در خصوص چالش های اخیر مخابرات برای توسعه تلفن ثابت گفت: شرکت مخابرات استان تهران برای توسعه بستر تلفن ثابت هیچ مشکلی ندارد و در حال حاضر بار مشکلات موجود در حوزه برون سازمانی است و باید تمامی تلاش خود را برای رفع آن طی مذاکراتی با سایر ارگان ها و نهادهای اجرایی انجام دهیم.
 
معاون شبکه شرکت مخابرات استان تهران، با بیان این که کارتهای تراشه دار تلفن همگانی در حال حاضر منسوخ شده است، گفت: روش های جدیدی از جمله انتقال هزینه تلفن همگانی به تلفن ثابت راه اندازی شده و به زودی به صورت پایلوت در منطقه 5 مخابراتی عملیاتی خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.