باندپهن

باندپهن سیار

December 19, 2015
20:48 شنبه، 28ام آذرماه 1394
کد خبر: 75118

سرپرست مخابرات ایران اعلام کرد: واگذاری 570 هزار پورت ADSL در مخابرات

سرپرست شرکت مخابرات ایران گفت: در دهه‌های گذشته، حمایت دولت از بخش خصوصی در برنامه توسعه کشور، فقط یک نوشته بود اما امروز این حمایت به یک نیاز حاکمیتی از سوی طرفین تبدیل شده است.
 
اسدالله دهناد با بیان این مطلب اظهار کرد: حمایت همه جانبه دولت از بخش خصوصی می تواند ضمن حل محدودیت منابع خود، رونق اقتصادی، ایجاد فرصت های شغلی، رشد اقتصادی و ارتقای شاخص‌های کلان اقتصادی را برای جامعه رقم بزند.
 
دهناد بر تقویت بخش خصوصی توسط تعامل نهادهای تاثیرگذاری تاکید کرد و اظهار کرد: تمام نهادهای تصمیم گیرنده و اجرایی کشور با توجه به الزام قانون اساسی و تدابیر و فرمایشات مقام معظم رهبری، با ایجاد رابطه منطقی و دو سویه، باید بر تقویت بخش خصوصی کمک کنند.
 
وی به وجود تنگناهای اقتصادی و اجتماعی در شرکت اشاره کرد و گفت: شرکت مخابرات ایران با وجود مشکلات اقتصادی که در مسیر رشد به وجود آمد ، خوشبختانه ذره‌ای وقفه در ارائه خدمات و پروژه‌های توسعه ای ایجاد نشد.
 
سرپرست شرکت مخابرات ایران که در مجمع عادی شرکتهای مخابرات استانی سخن می گفت، به فعالیت شرکت در راستای سیاست های دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و افزود: استراتژی شرکت مخابرات ایران در راستای تعامل و همگامی با سیاستهای دولت تدوین شده است، از این رو در آینده ای نزدیک، شاهد همکاری های بیشتر خواهیم بود.
 
دهناد، با تأکید بر لزوم تلاش روزافزون شرکت مخابرات ایران، در بازار رقابت خاطرنشان کرد: اعطای مجوز به شرکتهای FCP و وجود سایر اپراتورهای ارائه خدمات ارتباطات باعث شده است شرکت مخابرات ایران، با تلاش بیشتر و استفاده از فناوریهای نوین و ارائه خدمات با کیفیت، در این بازار حضور داشته باشد.
 
وی وضعیت فعلی شرکت مخابرات ایران را حساس دانست و خطاب به مدیران عامل و معاونان شرکتهای مخابرات استانی، گفت: باید برای حفظ و توسعه شرکت در چنین شرایطی با تلاش شبانه روزی و هدفمند، در مسیر تعالی قدم برداریم.
 
سرپرست شرکت مخابرات ایران، تحول را لازمه ارتقای بهره وری در شرکت دانست و افزود : اکنون نیاز به یک تحول داریم، تحولی که انگیزه ها را بالا ببرد ، عدالت نسبی در پرداختها ایجاد کند و با پررنگ شدن تلاش های کارکنان، نوعی وحدت سازمانی و یکپارچگی در شرکت ایجاد کند و این با بازنگری در بخش های مختلف شرکت فراهم می شود.
 
وی از اصلاح ساختار در شرکت مخابرات ایران سخن گفت و اظهار کرد: در گام نخست ، طرح تحول شرکت با موضوع اصلاح ساختار در دستور کار قرار گرفت و این اصلاح با هدف کاهش چشمگیر هزینه‌ها و چابک سازی سازمان پیاده سازی شد.
 
وی همچنین بیان کرد : با یکپارچه سازی ساختار شرکت به سمت کاهش هزینه ها ، اصلاح فرایند تصمیم گیری ، چابک سازی ، عدالت سازمانی و تقویت انگیزش های شغلی ، خواهیم رفت .
 
سرپرست شرکت مخابرات ایران، به توسعه در شرکت اشاره کرد و افزود: واگذاری 550 هزار تلفن ثابت، دایری 570 هزار پورت اینترنت پر سرعت ، واگذاری 4 میلیون و 700 هزار شماره تلفن همراه و حجم وسیعی از سرمایه گذاریهای انجام شده در شرکت، نشان دهنده اهمیت استراتژی این شرکت به توسعه است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.