اپراتورها

تلفن همراه

December 20, 2015
23:18 یکشنبه، 29ام آذرماه 1394
کد خبر: 75136

47 درصد کاربران برای کمک گرفتن با اپراتور خود تماس می‌گیرند

شرکت Xerox در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد 47 درصد کاربران که طی یک سال گذشته با مرکز پشتیبانی اپراتور موبایلی خود تماس گرفته‌اند، دیگر روش‌ها را برای دریافت کمک از اپراتور مربوطه ترجیح می‌دهند. ولی به دلایل فراوان باز هم تماس تلفنی با بخش پشتیبانی را به کار می‌برند.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بر اساس جدیدترین بررسی‌ها 37 درصد کاربران اعلام کردند که گزینه‌های دیگر برای دسترسی به بخش پشتیبانی اپراتور مخابراتی مقرون به‌صرفه نبوده است و 16 درصد هم اعلام کردند که برای آنها گزینه دیگری وجود نداشته است یا از وجود گزینه‌های دیگر بی‌خبر بوده‌اند.

همچنین 14 درصد کاربران اعلام کردند گزینه‌های دیگر پاسخگوی نیاز آنها نبوده است و 37 درصد مشترکان مخابراتی هم توضیح دادند که در اختیار داشتن یک کانال دیجیتالی از جمله دستیار مجازی یا چت‌های مبتنی بر وب را برای پشتیبانی ترجیح می‌دهند.

این بررسی همچنین نشان داد 10 درصد کاربران ترجیح می‌دهند در مواقع نیاز به صورت حضوری به نمایندگی‌ها شرکت مخابراتی مراجعه کنند.

این بررسی نحوه پشتیبانی اپراتورهای مخابراتی از مشترکان را بررسی کرد و در پایان مشخص شد که نیمی از کاربران به دلایل مذکور ترجیح می‌دهند هنگام بروز مشکل با شرکت مربوطه تماس صوتی برقرار کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.