اپراتورها

تلفن همراه

December 28, 2015
11:26 دوشنبه، 7ام دیماه 1394
کد خبر: 75224

حراج سیمکارت های رند دائمی و اعتباری همراه اول

دور جدید حراج سیمکارت ‌های رند همراه اول تحت عنوان «خوش‌خطی برازنده شماست» آغاز شد.
 
همراه اول با توجه به استقبال مشترکین از سیمکارت های با شماره رند دائمی و اعتباری، در نظر دارد تا شماره های رند را از طریق طرح حراج اینترنتی در اختیار مشترکین خود قرار دهد.
 
همراه اول در این حراج اینترنتی با توجه به منابع و امکانات در اختیار، پس از تعریف رنج در سیستم‌ های مکانیزه، لیست شماره ‌های قابل واگذاری را در مقاطع مختلف استخراج و پس از قیمت‌ گذاری پایه در معرض حراج قرار می‌دهد.
 
در این حراج که به ‌صورت عمومی برگزار می شود، آیین‌ نامه تقاضا و اشتراک تلفن همراه از هر حیث حاکم بر روابط مشترک و شرکت بوده و بنابراین مشترک نمی‌ تواند با استناد به مبلغ پرداختی، خود را از شمول آیین‌ نامه مذکور معاف بداند.
 
متقاضیان می ‌بایست از کلیه قوانین و مقررات همراه اول اطلاع کامل داشته و آنها را رعایت نمایند، از جمله این قوانین «رعایت سقف مجاز واگذاری خطوط دائمی و اعتباری تا حداکثر ۱۰ عدد سیم‌کارت فعال برای هر شرکت کننده» است.
 
کلیه واگذاری ‌ها مشمول هزینه‌ های قانونی اعم از مالیات و عوارض ارزش افزوده مطابق با قوانین جاری مالیاتی کشور بوده که به ‌عهده خریدار خواهد بود. نظارت بر حسن اجرای فرآیند واگذاری به‌ عهده کمیته منتخب همراه اول خواهد بود.
 
خرید از طریق سایت رند همراه اول و به صورت حراج online در آدرس https://rond.mci.ir امکانپذیر است و پرداخت نیز به صورت آنلاین در سایت مذکور صورت می پذیرد، شرکت کنندگان در حراج‌ می بایست با خرید اعتبار، حساب خود را برای شرکت در حراج آماده و مطابق با راهنمای شرکت در حراج نسبت به خرید اقدام نمایند.
 
مشترکین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.