سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

December 30, 2015
12:36 چهارشنبه، 9ام دیماه 1394
کد خبر: 75256

جدیدترین فوق باریک ها معرفی شدند/ مدل های جدید خانواده ASUS ZenBook معرفی شدند

ایسوس به تازگی مدل های  جدیدی از خانواده ZenBook ها خود را معرفی نموده است که مجهز به پلتفرم جدید اینتل با نام Sky-Lake می باشد.UX303 و UX305 دو مدلی می باشد که ایسوس به تازگی آن ها را به روز نموده است.
 
ایسوس یکی از معدود شرکت هایی می باشد که به سرعت محصولات  خود را به تکنولوژی های روز دنیا ارتقا می دهد و همزمان محصولات خود را در سراسر دنیا موجود می نماید. این شرکت به تازگی دو نسخه جدید از ZenBook های خود را معرفی نموده است که به پلتفرم جدید اینتل با نام Sky Lake مجهز می باشد. این پلتفرم به نوعی انقلابی در دستگاه های قابل حمل می باشد که در نهایت از 30% کارآیی بیشتر و در عین حال 15%  مصرف انرژی کمتر بهره می برد. این موضوع باعث خواهد شد تا حجم باتری ها کم شده در نهایت وزن و ابعاد دستگاه ها نیز کم تر شود. این موضوع به معنی این می باشد که باز هم شاهد نازک تر شدن و سبک تر شدن این دستگاه ها خواهیم بود.
 
از دیگر بهبود های چشم گیر در این سری می توان به افزایش کارایی پردازنده گرافیکی Intel اشاره نمود که به واسط آن شما کمتر از کارت گرافیک دوم استفاده خواهید نمود. اولین نکته در مورد این پردازنده گرافیکی پشتیبانی از 3 نمایشگر با وضوح تصویر 4K به صورت همزمان می باشد که نشان از توان بالای این پردازنده ها دارد. این موضوع مخصوصا برای دستگاه های موسوم به Ultrabook  یک مزیت بسیار مهم محسوب می شود.
 
UX305CA و UX305UA
اما پرفروش ترین نوت بوک خانواده ZenBook حالا به روز شده اند. این سری به پردازنده های نسل ششم Intel Core i 7 6500U و Intel Core M7-6Y75  مجهز خواهد شد.UX305CA فقط 1.2 کیلوگرم وزن خواهد داشت و ضخامت آن فقط و فقط 12.3 میلیمتر خواهد بود. UX305UA نیز 1.3 کیلوگرم وزن و 16 میلیمتر ضخامت خواهد داشت. صفحه نمایش این مدل های 13.3 اینچ از وضوح تصویر QHD+(3200X1800) برخوردار خواهد بود. این موضوع به این معنی می باشد که کاربر بیش از پیش می توانید جزئیات تصاویر را  مشاهده نماید و در نهایت با تصاویری با کیفیت فوق العاده روبه رو خواهید شد. یکی دیگر از نکات جالب در مورد UX305 مجهز بودن به دوربین با تکنولوژی Biometric می باشد که می تواند از چندین فاکتور برای شناسایی چهره افراد برای ورود به محیط سیستم عامل استفاده نماید و این موضوع در مقایسه با تکنولوژی های نسل پیشین از دقت فوق العاده ای برخوردار می باشد.
 
 
UX303UA و UX303UB  
قویترین خانواده نوت بوک های سری ZenBook مدل UX303 می باشد که در نوع خود انقلابی در زمینه دستگاه های Ultrabook محسوب می شود.UX303UB و UX303UA نسخه های جدید این سری می باشد که پردازنده Intel Core i 7 6500U مجهز خواهند شد اما نکته هیجان انگیز در مورد این سری مجهز بودن آنها پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GT940M  می باشد .این موضوع این دستگاه را یک الترابوک پر قدرت در اجرای بازی ها و همچنین پردازش های گرافیکی سنگین می نماید. جنس بدنه UX305 به مانند گذشته از فلز خواهد بود و در طراحی آن از  Zen بهره گرفته شده است و در سه رنگ هیجان انگیز و شیک عرضه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.