اپراتورها

تلفن همراه

January 4, 2016
11:48 دوشنبه، 14ام دیماه 1394
کد خبر: 75355

۸۰۰ مگابایت اینترنت نوترینو آلفا پلاس هدیه همراه اول به مشترکان جدید

همراه اول از ابتدای زمستان سال جاری به مشترکان جدید سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری ۸۰۰ مگابایت اینترنت نوترینو آلفا پلاس با اعتبار یک هفته هدیه می‌دهد.
 
مشترکان پس از فعال‌سازی سیم‌کارت، پیامک خوش‌آمد و دعوت به فعال‌سازی رایگان بسته اینترنت نوترینو دریافت می‌کنند و مشترک تا ۳۰ روز پس از فعال‌سازی سیم‌کارت و دریافت پیامک مربوطه از همراه اول امکان فعال‌سازی بسته هدیه اینترنت نوترینو را از طریق شماره‌گیری کد #۵*۱۰۰* دارد.
 
در صورت فعال‌سازی بسته توسط مشترک بلافاصله پس از اتمام حجمی و یا زمانی بسته، سیستم پس از اطلاع‌رسانی از طریق ارسال پیامک نسبت به فعال‌سازی خودکار بسته ماهانه یک گیگابایت (آلفا+) به همراه یک گیگابایت هدیه شبانه به مبلغ ۱۰ هزار تومان برای مشترک اقدام می‌کند و مبلغ ۱۰ هزار تومان به صورت‌حساب مشترک اضافه (مشترکین دایمی) و یا از اعتبار مشترک کاسته می‌شود (مشترکین اعتباری) و در صورت کافی نبودن اعتبار برای مشترک، پیامک راهنما ارسال می‌شود.
 
در صورت عدم تمایل مشترک به فعال‌سازی خودکار بسته یک گیگابایتی یک ماهه، پیش از پایان اعتبار حجمی و یا زمانی بسته هدیه، می‌بایست کد #۸*۱۰۰* توسط مشترک شماره‌گیری شود.
گفتنی است، ارایه بسته خوش‌آمد ۳۹۹ ویژه تعرفه مکالمات داخل شبکه روی سیم‌کارت‌های دائمی و ارایه بسته خوش‌آمد از این جیب به آن جیب پنج هزار تومانی روی سیم‌کارت‌های اعتباری همچنان ادامه دارد.
 
مشترکین توسط سامانه #۱۰۰* همانند دیگر بسته‌های نوترینو می‌توانند تمام عملیات مورد نظر مانند بررسی وضعیت بسته، تمدید بسته و غیر فعال‌سازی را انجام دهند.
موقع دریافت بسته، همزمان اینترنت خط مشترک به صورت اتوماتیک فعال می‌شود و پیامک نحوه تنظیمات گوشی برای استفاده از اینترنت ارسال می‌شود.
 
بسته خوش‌آمد تا یک ماه پس از ارسال پیامک دعوت و خوش آمد امکان فعال‌سازی دارد و مشترک در هر لحظه قبل از فعال‌سازی خودکار بسته ماهانه آلفا پلاس می‌تواند با ارسال پیامک یا شماره‌گیری کد دستوری از طرح خارج و مانع فعال‌سازی خودکار بسته شود.
پس از استفاده ۸۵ درصدی از حجم بسته، پیامک اخطار جهت تمدید خودکار بسته پس از پایان حجم ارسال می‌شود.
 
۲۴ ساعت قبل از پایان اعتبار زمانی در صورت وجود اعتبار حجمی، پیامک اخطار جهت تمدید خودکار بسته پس از پایان زمان اعتبار بسته ارسال می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.