سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

January 6, 2016
21:24 چهارشنبه، 16ام دیماه 1394
کد خبر: 75450

آکیلس به حامیان مالی خود یک نسخه رایگان از هدست های واقعیت مجازی ریفت هدیه می دهد

کمپانی آکیلس اعلام نموده یک دستگاه از نسخه تجاری هدست های واقعیت مجازی Rift خود را به صورت رایگان برای افرادی که در سال 2012 میلادی در کمپین وب سایت کیک استارتر آنها را حمایت مالی نموده بوده اند، ارسال خواهد کرد.
 
 
به گفته خود کمپانی سازنده، روی تمامی 9522 نمونه ی آماده شده از این محصول، عبارت «نسخه کیک استارتر» حک خواهد شد و این پشتیبان های مالی تا 12ام بهمن هدست های خود را دریافت خواهند کرد. لازم به ذکر است که اگر آدرس هر کدام از گیرنده ها خارج از 20 کشور تحت پوشش آکیلس باشد، آنها حتما راهی دیگر برای این قدردانی پیدا خواهند نمود.
 
آن طور که گفته می شود، این دیوایس ها با نمونه های نرمال که وارد بازار می شوند تفاوت چندانی نخواهند داشت و فقط جزء نخستین مدل های تولید شده هستند و روی جعبه ی آنها مهر کیک استارتر چاپ شده. بعلاوه، طبق روال همیشگی شرکت مورد بحث، این مدل ها هم با بازی EVE:  Valkyrie and Lucky’s Tale همراه خواهند بود.
 
پروژه آکیلس یکی از پر طرفدارترین کمپین هایی بود که تاکنون در وب سایت های جمع سپاری شکل گرفته. آنها توانستند تا پایان دوره کمپین، حدود 22.4 میلیون دلار سرمایه گردآوری نمایند و در کمتر از دو سال پس از آن این شرکت با قیمت 2 میلیارد دلار  توسط شبکه اجتماعی فیس بوک خریداری گشت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.