بازی

فناوری اطلاعات

January 8, 2016
9:22 جمعه، 18ام دیماه 1394
کد خبر: 75492

دومین رویداد «تجربه بازی سازی» پنج شنبه ۱۷ دی برگزار می‌شود

تجربه بازی ساز (GDX)، گردهمایی ماهانه بازی سازان با شعار «همبستگی برای بازی‌های بهتر» است که به طور ماهانه توسط انستیتو ملّی بازی سازی با هدف آموزش، انتقال تجربه و ایجاد نزدیکی بیشتر بین فعالان حوزه بازی برگزار می‌شود.
پس از برگزاری اولین رویداد تجربه بازی ساز در ۵ آذر، دومین تجربه بازی ساز در ۱۷ دی ماه برگزار خواهد شد.
 
این رویداد شامل برنامه‌های مختلفی می‌شود که در ادامه بخش‌های آن آمده است:
 
۱ – چگونه بازی Bad Pigges توسط Rovio ساخته شد
بخش اول این رویداد به نمایش یک فیلم بسیار آموزنده از روند برنامه‌ریزی و تولید بازی Bad Piggies اختصاص دارد. این فیلم در واقع ارائه‌ای از اعضای تیم سازنده این بازی  است که در تجربه بازی ساز با زیرنویس فارسی پخش خواهد شد.
 
۲ – این «عدد» که می‌گویند چیست؟
سیستم تبلیغات درون برنامه‌ای «عدد» یکی از گسترده‌ترین و پرکاربردترین شبکه‌های تبلیغاتی میان برنامه‌های ایرانی است. این شبکه هم در تبلیغ بازی و هم در درآمدزایی از بازی، محبوبیت ویژه‌ای میان بازی‌سازان ایرانی دارد. در این بخش از دومین تجربه بازی‌ساز دست اندرکاران و توسعه دهندگان این شبکه تبلیغاتی برای اولین بار بازی‌سازان را با جزئیات بیشتری از نحوه عملکرد این سیستم آشنا خواهند کرد و همچنین بازی‌سازان می‌توانند سوالات و نظرات خود را با اعضای عدد درمیان بگذارند.
 
۳ – دورهمی بازی سازان
یکی از مهمترین اهداف رویدادهای تجربه بازی ساز ایجاد نزدیکی بیشتر میان بازی سازان است. دورهمی بازی سازان جایی برای درکنار هم نشستن، گپ زدن و خلق ایده های نو یا به وجود آوردن فرصت های جدید است.
 
۴ – بتلفیش: یک مستقل تمام عیار
بازی بتلفیش از برخی جنبه‌ها یکی از منحصر به فردترین بازی‌های ایرانی است. عنوانی که توسط یک نفر به تنهایی ساخته شده و از زمان عرضه آن همواره یکی از جایگاه‌های فهرست پرفروش‌ها را داشته است. در این بخش «امید صادقوند» درباره گذشته‌اش در بازی‌سازی، روند تولید بازی بتلفیش و تجربیاتی که از این محصول به دست آورده صحبت خواهد کرد.
 
دومین رویداد «تجربه بازی سازی»، پنج‌شنبه 17 دی 94 از ساعت 15 الی 19 در محل باغ زیبا به نشانی تهران، خیابان شریعتی، خیابان قبا، خیابان زیبا نبش کوچه کاج پلاک ۱۱ برگزار خواهد شد و بازی‌سازان می‌توانند به صورت رایگان در این رویداد شرکت کنند.
 
جهت برنامه‌ریزی مطلوب‌تر برنامه لطفا جهت حضور در تجربه بازی ساز ثبت نام (رایگان) نمایید.
 
https://evand.ir/events/GDX2
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.