رگولاتوری

January 11, 2016
19:37 دوشنبه، 21ام دیماه 1394
کد خبر: 75583

سامانه گزارش‌های مردمی رگولاتوری راه‌اندازی شد

سامانه گزارش‌های مردمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با هدف دریافت نظرات مردم و بهبود ارائه خدمات بر روی پورتال این سازمان راه‌اندازی شد.
 
حسن مهدوی با اعلام خبر فوق گفت: تا پیش از راه‌اندازی این سامانه، فرآیند دریافت گزارش‌های مردمی به شیوه‌های دیگری از جمله صندوق‌های منصوبه در ساختمان و دبیرخانه سازمان انجام می‌شد که با راه‌اندازی این سامانه و در راستای تحقق دولت الکترونیک، فرآیند دریافت گزارش‌های مردمی مکانیزه شده است.
 
وی با اشاره به ماده 91 قانون مدیریت خدمات کشوری عنوان کرد: استفاده از هرگونه امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه در مقابل انجام وظایف اداری و مرتبط با شغل از سوی کارمندان دستگاه‌های اجرائی در تمام سطوح تخلف محسوب می‌شود که در همین راستا دفتر بازرسی رگولاتوری به صورت مستقیم با انجام بازرسی‌های مستمر داخلی توسط بازرسان معتمد و متخصص بر اجرای این ماده قانونی نظارت می‌کند.
 
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد رگولاتوری افزود: علاوه بر نظارت‌های مستقیم، در حال حاضر در سامانه گزارش‌های مردمی امکان دریافت و پیگیری گزارش‌های مردمی از تخلفات اداری فراهم شده است.
 
سامانه دریافت گزارش‌های مردمی در پورتال رگولاتوری، بخش معرفی سازمان، دفاتر ستادی، دفتر مدیریت عملکرد بارگذاری شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.