تلفن همراه

گوشی

January 13, 2016
20:01 چهارشنبه، 23ام دیماه 1394
کد خبر: 75596

حسگر اثر انگشت در تمامی محصولات ۲۰۱۶ سری Moto

کمپانی موتورولا در سال ۲۰۱۱ با قرار دادن حسگر اثر انگشت در موبایل Atrix 4G نام خود را به عنوان یکی از پیشتازان این تکنولوژی به ثبت رساند اما پس از آن شاهد ادامه این روند و استفاده از حسگر مزبور در دیوایس های مختلف این کمپانی نبودیم.
 
حال به نظر می آید که روال در حال تغییر است و به گفته آقای Chen Xudong نایب رئیس لنوو و مدیر بخش چین و آسیای میانه کمپانی چینی، تمامی دیوایس های دارای برند Moto که در سال ۲۰۱۶ معرفی می شوند از Finger Print Sensor بهره خواهند برد. دیگر نکته ای که در صحبت های آقای Xudong به آن اشاره شد در مورد صفحات نمایش محصولات جدید سری موتو بود، تمامی این محصولات دارای صفحاتی حداقل ۵ اینچی خواهند بود.
 
از این جمله بر می آید که سری Moto E در ۲۰۱۶ عضو جدیدی نداشته باشد. گفتنیست که بر اساس اخبار اخیر برند Moto در ۲۰۱۶ فقط برای دیوایس های رده بالای لنوو مورد استفاده قرار خواهد گرفت و محصولاتی که با هدف میانه یا پایین بازار تولید می شوند دارای برند Vibe خواهند بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.