اپلیکیشن

تلفن همراه

January 14, 2016
11:13 پنجشنبه، 24ام دیماه 1394
کد خبر: 75604

خرید اشتراک Apple Music توسط بیش از ۱۰ میلیون کاربر

کمپانی اپل در ماه اکتبر اعلام نمود که تعداد کاربران مشترک Apple Music که اقدام به پرداخت ماهیانه ۱۰ دلار برای بهره بردن از این سرویس نموده اند از مرز ۶٫۵ میلیون نفر گذشته است و حال به گزارش نشریه Financial Times این تعداد به بیش از ۱۰ میلیون نفر رسیده است.
 
نکته حائز اهمیت در این میان ثبت چنین رکوردی توسط اپل در دوره کوتاه ۶ ماهه است. گفتنیست که Spotify که یکی از بزرگ ترین رقبای Apple Music به شمار می رود و در حال حاضر ۲۰ میلیون کاربر مشترک و ۷۵ میلیون کاربر فعال دارد برای رسیدن به رکورد ۱۰ میلیون نفر حدود ۶ سال تلاش کرد. یکی از دلایل رشد بسیار سریع اپل موزیک آغاز به کار آن به صورت همزمان در حدود ۱۰۰ کشور جهان بود در حالی که Spotify حدود ۳ سال پس از راه اندازی در کشور امریکا که در واقع بزرگ ترین بازار هدف این گروه محسوب می شود راه اندازی شد.
 
انتظار می رود که پس از این با توجه به اشباع نسبی بازار شاهد کاهش شیب رشد تعداد کاربران اپل باشیم هر چند پیشی گرفتن این سرویس بر رقبا در سال ۲۰۱۷ از جمله پیش بینی های کارشناسان است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.