تلفن همراه

گوشی

January 18, 2016
10:43 دوشنبه، 28ام دیماه 1394
کد خبر: 75699

ثبت نتیجه چشم گیر در GeekBench توسط موبایل هواوی

در صورت حفظ روال سال های اخیر، موبایل Huawei P9 به عنوان پرچم دار جدید کمپانی بسیار موفق چینی در آینده نزدیک وارد بازار خواهد شد.
 
                    
 
با توجه به شایعات پیشین انتظار می رود که این موبایل با صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی فول اچ دی، چیپست قدرتمند Kirin 950 هواوی، پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP4، چهار گیگا بایت رم و سیستم عامل اندروید ۶٫۰ وارد بازار شود. اخیراً موبایل ناشناسی از کمپانی هواوی در بنچ مارک GeekBench خوش درخشیده است. ثبت امتیاز ۲۰۱۸ در حالت تک هسته ای و ۷۳۱۳ در حالت چند هسته ای خبر از ورود ابرقدرتی جدید به بازار اسمارت فون ها می دهد و با توجه به مشخصات این دیوایس اعم از چیپست Kirin 950، چهار گیگا بایت رم و اندروید ۶٫۰ به احتمال بسیار زیاد با موبایل Huawei P9 روبرو هستیم. ثبت چنین رکوردی در بخش چند هسته ای بدون شک زنگ خطر را برای رقبا به صدا در آورده است و به نظر می آید که در سال ۲۰۱۶ رقابتی داغ را در بازار اسمارت فون ها شاهد خواهیم بود. گفتنیست که کمپانی هواوی با رشد کم نظیر فروش در سال ۲۰۱۵ موفق شد تا نام خود را به عنوان سومین تولید کننده بزرگ اسمارت فون ها به ثبت برساند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.