سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

January 24, 2016
15:13 یکشنبه، 4ام بهمنماه 1394
کد خبر: 75799

ال‌جی با InnoFest، سال 2016 را سال خلاقیت خواهد کرد

جشنواره‌ خلاقیت سالانه‌ای که در آن ال‌جی توانایی‌های خود در طراحی و توسعه‌ی محصولاتی با تکنولوژی هوشمندتر را رونمایی می‌کند.
 
با داشتن سابقه‌ای طولانی در کسب جوایز طراحی و مداومت در ارائه‌ی ظرافت و کارایی به مشتریان، شرکت پیشرو و نوآور ال جی الکترونیکس (ال‌جی) در سال جدید با ارائه محصولات جدید و هیجان‌انگیز، بار دیگر رسالت و تعهد خود را به اثبات می‌رساند.
 
بلافاصله پس از CES سال 2016، انجمن فناوری‌های مصرف‌کننده (CTA)، برتری ال‌جی در طراحی و تکنولوژی را با دادن 21 جایزه به رسمیت شناخت. ال‌جی همچنین در 10 بخش‌ شدیدا رقابتی جایزه‌ی خلاقیت CES 2016 را به خود اختصاص داد. 
 
در ادامه‌ی این موفقیت‌ها در راستای ایفای تعهدات به بازارهای خاورمیانه و آفریقا، ال‌جی زمان برگزاری جشنواره خلاقیت‌ سالانه‌ خود با عنوان InnoFest را اعلام کرد.
 
InnoFest 2016، که برای نخستین بار در امارات متحده‌ی عربی و برای سومین بار در این منطقه برگزار می‌شود، جایگاهی است برای تقویت موقعیت ال‌جی در صنایع لوازم خانگی و لوازم الکترونیک و نیز پاسخی است به نیازهای بازار منطقه، تحت هویتی که ال‌جی برای خود تعریف کرده: خلاقیت و نوآوری. این فستیوال در ماه فوریه و با حضور بیش از 250 تن از شرکا، پخش‌کنندگان و مشتریان اصلی منطقه برگزار و در طول آن، محصولات خلاقانه‌ی جدید ال‌جی معرفی و به نمایش گذاشته خواهند شد. 
 
کوین چا، معاون اجرایی محصولات ال‌جی در خاورمیانه و آفریقا در مورد InnoFest 2016 گفته "ال‌جی شدیدا درگیر طراحی و پژوهش است و حداکثر استفاده‌ی مفید از تکنولوژی عصر جدید را در محصولات خود می‌کند. تجارت موفق نه تنها پاسخی است به نیازهای موجود که اغلب پیش‌بینی آینده و مسیر یک ایده، محصول و یا خدمات است که امکان تامین سریع و موثر تقاضاهای آینده را ممکن می‌سازد. برای نیل به چنین هدفی، خلاقیت کلید اساسی است".
 
از تلویزیون‌های انقلابی OLED گرفته تا ماشین‌های لباسشویی دوقلوی پیشگامانه و همه‌ی محصولات دیگر، ال‌جی به تولید ادامه می‌دهد تا زندگی مشتریانش را بیش از پیش آسان کند.
 
رده محصولات تلویزیون OLED، ال جی تکنولوژی را به سطح جدیدی ارتقا داده و نسل جدیدی از تلویزیون را ارائه کرده است. صفحه نمایش‌های انقلابی تلویزیون OLED ال‌جی از تکنولوژی پیشرفته‌ی HDR استفاده می‌کنند که به دلیل وجود مشکی مطلق و رنگ‌های بی‌نظیر حتی در زوایای دید باز کیفیت تصویری حقیقتا استثنایی ارائه می‌کند. مشکی مطلق در تلویزیون‌های OLED موجب ایجاد کنتراستی 200 برابر بیشتر از تلویزیون‌های LCD می‌شود و چنان کیفیتی به رنگ‌ها می‌بخشد که پیش از این سابقه نداشته است. 
 
نه فقط تلویزیون، که ال جی با ماشین لباسشویی دوقلو (Twin wash TM) همراه با مخزن مجزای شست و شوی زیرین (Side kick TM) شست و شوی لباس را هم وارد مرحله‌ی جدیدی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد در آنِ واحد و در دو مخزن جداگانه لباس‌هاشان را بشویند.
 
سیستم شست و شوی تمجید شده ال جی تمام ماجرا نیست. Styler ال‌جی یک کمد پیشرفته‌ی نگهداری لباس است که لباس‌های چون کت، بلوز، ژاکت را بدون نیاز به دخالت یا صرف وقت، تمیز و تر و تازه نگه می‌دارد. این کمد طراحی شده تا دیگر نیازی آنچنانی به خشکشویی نداشته باشید و علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و پول، شما را در خوش‌تیپ‌ترین بودن کمک می‌کند.
 
ال‌جی برنامه‌ها‌یی جدی برای بهبود و گسترش ترکیب محصولاتش در خاورمیانه و آفریقا دارد که در InnoFest پیش رو از آن‌ها پرده‌برداری می‌کند. 
 
علاوه بر بودن در صف مقدم خلاقیت، ال‌جی به دنبال استراتژی پرمیوم در بازار نیز بوده که این فرصت را برای ال‌جی مهیا می‌کند تا خود را به عنوان مبتکر فن‌آوری با خصیصه طراحی، استایل و راحتیِ محصولات الکترونیکی به دیگران بشناساند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.