باندپهن

January 26, 2016
15:49 سه شنبه، 6ام بهمنماه 1394
کد خبر: 75838

مخابرات ایران با یکپارچه‌سازی در مسیر کاهش هزینه­ ها، چابک سازی، عدالت سازمانی و تقویت انگیزش‌های شغلی گام می گذارد

سرپرست شرکت مخابرات ایران ، وضعیت فعلی شرکت مخابرات ایران را حساس اعلام و تأکید کرد که باید برای حفظ و توسعه‌ی شرکت در چنین شرایطی تحولی در شرکت صورت گیرد. تحولی که لازمه­ ی ارتقای بهره‌وری در شرکت است و نوعی وحدت سازمانی  و یکپارچگی در آن ایجاد می ­کند.
 
مهندس دهناد اعلام کرد که طرح تحول شرکت با موضوع اصلاح ساختار در دستور کار قرارگرفته و این اصلاح باهدف کاهش چشمگیر هزینه‌ها و چابک سازی سازمان در حال پیاده‌سازی است.
 
 
بر اساس اعلام سرپرست شرکت مخابرات ایران، طرح یکپارچه‌سازی ساختار شرکت مخابرات ایران، کاهش هزینه ها، اصلاح فرایند تصمیم­ گیری، چابک سازی، عدالت سازمانی  و تقویت انگیزش‌های شغلی، را به همراه دارد.
 
بر این اساس ، طبق آخرین مصوبه­ای که رئیس هیئت‌مدیره به سرپرست شرکت مخابرات ایران ابلاغ کرده است ؛ پروژه یکپارچه‌سازی در شرکت، با تدوین پیش‌نویس شرح وظایف و تعیین حدود اختیارات مدیران عامل استان‌ها برای دوره بعد از اجرای طرح ، توسط کارگروهی متشکل از تعدادی از مدیران عامل استان‌ها و معاونین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برنامه ریزی شد .
 
در این طرح،  پیشنهاد اجرایی برای سمت سازمانی و میزان حقوق و مزایای آن دسته از اعضای هیئت‌مدیره شرکت‌های مخابرات استانی که با اجرای طرح یکپارچه‌سازی مأموریت به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره خاتمه خواهد یافت؛ نیز در نظر گرفته شد.
 
همچنین تهیه پلان اجرایی طرح یکپارچه‌سازی در شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های تابعه با ارائه زمان‌بندی دقیق و جامع و مشخص شدن مسئولیت هر یک از حوزه‌ها به تفکیک در حال پیاده سازی است .
 
بر این اساس و برای پی گیری مسایل مربوط به اجرای طرح یکپارچه سازی کمیته ای با حضور مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران تشکیل شد . در این کمیته آقایان مهندس دهناد، سرپرست شرکت مخابرات ایران و دکترزارعیان، مدیرکل روابط عمومی؛ مسوول فرهنگ سازی نحوه اجرای پروژه، احدی، مدیرکل حقوقی؛ مسوول مسایل مربوط به اساسنامه شرکت، باطنی، معاون توسعه سرمایه انسانی؛ مسوول مسائل مرتبط با قانون کار ، بیگدلی،معاون مالی؛ مسوول مسائل مربوط به قوانین مالیاتی ،صفری، مدیرعامل شرکت توسعه اعتماد مبین؛ مسوول موارد مرتبط با سازمان خصوصی‌سازی ، تراکمه، معاون تنظیم مقررات و احدی، مدیرکل حقوقی، مسوول موارد مربوط به سازمان تنظیم مقررات شدند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.