تلفن همراه

گوشی

January 27, 2016
20:32 چهارشنبه، 7ام بهمنماه 1394
کد خبر: 75852

مدیر طراحی ویندوز فون، خودش از آیفون استفاده می‌کند

جو بلفیور (Joe Belfiore)، مدیر طراحی ویندوز فون در شرکت مایکروسافت، اخیرا عکسی از خود در توییتر پست کرده؛ عکسی که حسابی برای‌اش دردسر ساز شده است. بلفیور نه‌تنها موهای‌اش را بلوند کرده، بلکه او با استفاده از یک آیفون این عکس را روی توییتر پست کرده است!
 
زمانی که «استیو بالمر» مدیریت مایکروسافت را بر عهده داشت، کارمندان این شرکت حق استفاده از آیفون را نداشتند.
اگر به بازخوردهایی که پست بلفیور روی توییتر داشته است نگاه کنید، می‌توانید آن‌ها را به سادگی به دو گروه تقسیم کنید: گروه اول موهای مدیر طراحی ویندوز فون را به مسخره کرده و گروه دوم به گوشی هوشمندی که بلفیور به دست دارد ایراد گرفته‌اند.
 
 
البته استفاده از یک آیفون توسط بلفیور اصلا موضوع عجیبی نیست. باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که او در حال حاضر در مرخصی یک ساله‌ای به سر می‌برد. پس بهتر است که یک گوشی مجهز به سیستم عامل ویندوز فون به دست نگیرد و از تعطیلات‌اش به خوبی استفاده کند. اگر بلفیور یک گوشی مایکروسافت به دست داشت، به جای اینکه به سفرش فکر کند، احتمالا از تجربه‌ی کار با گوشی‌اش نوت بر می‌داشت تا ویندوز را بهتر کند.
 
زمانی که «استیو بالمر» مدیریت مایکروسافت را بر عهده داشت، کارمندان این شرکت حتی حق استفاده از یک آیفون را نداشتند. با این حال، «ساتیا نادلا» برنامه‌های متفاوتی در ذهن دارد. بسیاری از نرم‌افزارهای مایکروسافت در حال حاضر برای سیستم عامل iOS عرضه شده‌اند. مایکروسافت حتی می‌خواهد کیبورد ویندوز فون را برای iOS عرضه کند.
 
در نهایت بد نیست با دیدگاهی دیگر هم به این حرکت بلفیور نگاه کنیم. مدیر طراحی ویندوز فون قبل از هر چیز باید بداند که چه چیزی آیفون را این قدر برای کاربران‌اش جذاب کرده است؛‌ پس بد نیست که تجربه‌ی کار با این گوشی اپل را هم داشته باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.