تلفن همراه

گوشی

February 8, 2016
19:55 دوشنبه، 19ام بهمنماه 1394
کد خبر: 76112

Honor 5X؛ هوشمند 5.5 اینچی بی نقص

شرکت هواوی گوشی هوشمند جدید honor 5X را با بدنه فلزی، نسل دوم حسگر اثر انگشت و با قیمت بسیار مناسب روانه بازار ایران کرد.
 
Android-Authority.jpg
Honor 5X که برای اولین بار در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شد و جوایز بسیاری را از آن خود کرد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی Full HD از نوع IPS است. طراحی بی نقص این هوشمند از شکل ساختمان موزه Guggenheim بیلبائو اسپانیا الهام گرفته شده است. آلومینیوم برش خورده با الماس و طراحی ارگونومیک این گوشی حس بسیار فوق العاده ای را به کاربر می دهد. 
 
 جرج ژائو، مدیرعامل هانر می گوید honor 5X برای نسل امروز طراحی شده و تمامی نیازهای آنها را پاسخ می دهد ، نسلی که از ابتدا با استفاده از کامپیوتر شخصی بزرگ شده اند.  
 
 استفاده از نسل دوم حسگر اثر انگشت، سرعت باز کردن قفل این گوشی را به 5 دهم ثانیه رسانده است. از دیگر ویژگی های هانر جدید هواوی می توان به دوربین 13 مگاپیکسلی و سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد.  
 
بر اساس این گزارش، honor 5X که به سه شکاف کارت مجهز شده است که دو شکاف مربوط به میکرو سیم و نانوسیم و یک شکاف مربوط به کارت حافظه میکرو SD است.
 
 این گوشی دو سیم کارته 4G به 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی و دو گیگابایت رم مجهز شده است. با پردازنده هشت هسته ای و 64 بیتی اسنپ دراگون 616 کوالکام می توانید به راحتی بازی های سه بعدی با گرافیک بالا را بدون مشکل اجرا کنید. هانر جدید هواوی که دارای باتری 3000 میلی آمپری است از فناوری SmartPower 3 بهره می برد و می تواند بیش از یک و نیم روز شارژ نگه دارد. 
گفتنی است honor 5X  در سه رنگ طلایی، نقره ای و خاکستری در ایران عرضه می شود. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.