تلفن همراه

گوشی

February 12, 2016
16:31 جمعه، 23ام بهمنماه 1394
کد خبر: 76153

بهترین گوشی‌های ضد آبی که می‌توانید در رنج 1 میلیون تومان از بازار بخرید

یکی از موارد دوست داشتنی که در گوشی‌های قدرتمند دیده می‌شود مقاومت در برابر نفوذ آب است. این قابلیت چندین سال است که به جزئی جدایی ناپذیر از سری Z کمپانی سونی تبدیل شده است و سایر برندها نیز در برخی از محصولات خود از این قابلیت بهره می‌برند. حال در این مطلب قصد داریم به معرفی گوشی‌های زیر 1 میلیون تومان که دارای این قابلیت هستند، بپردازیم.
 
Sony Xperia Z1
شاید بسیاری در این فکر باشند که با معرفی چند پرچم‌دار جدید از سوی سونی، دیگر خرید Z1 توجیه خاصی ندارد! اما توصیه می‌کنیم که این گونه فکر نکنید چرا که Z1 تفاوت چندان زیادی با مدل‌های جدیدتر ندارد اما در مقابل قیمت بسیار بهتری را برای خودش برگزیده است! این گوشی با کیفیت و زیبا، از نمایشگری 5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره می‌برد. چیپست آن اسنپدراگون 800 با 4 هسته قدرتمند کریت بوده و دوربین 20.7 مگاپیکسلی‌اش یکی از بهترین‌ها در این رنج به شمار می‌رود. این محصول ضد آب سونی در حال حاضر در بازار، بهایی کم‌تر از 1 میلیون تومان دارد تا یک گوشی با ارزش و خوش قیمت تلقی شود.
 
حدود قیمت: 850 هزار تومان
 
 چرا بخریم؟
دوبین قوی به همراه امکانات مناسب
طراحی زیبا
سخت افزار قوی
ضد آب و گرد و غبار
کیفیت ساخت خوب
 
چرا نخریم؟
باتری ضعیف
وزن نسبتا زیاد گوشی
 
Sony Xperia M2 Aqua
برای خرید یک اسمارت فون ضد آب که قابلیت اتصال 4G نیز داشته باشد و قیمتش نیز عالی باشد،  می‌توانید به سراغ Sony M2 Aqua بروید! یک اسمارت فون زیبا، با صفحه نمایش 4.8 اینچی و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون! دوربین 8 مگاپیکسلی، 1 گیگابایت رم، باتری 2300 میلی‌آمپری و اندروید 4.4.2 از دیگر مشخصات شاخص این محصول هستند.
 
حدود قیمت: 550 هزار تومان
 
چرا بخریم؟
دوبین مناسب
طراحی زیبا
ضد آب
کیفیت ساخت خوب
 
چرا نخریم؟
باتری ضعیف
 
Samsung Galaxy S5 mini
نسخه کوچک شده پرچم‌دار سال گذشته سامسونگ نیز در برابر آب مقاوم است. شاید گلکسی S5 مینی سامسونگ در ظاهر گوشی چندان دلچسبی به نظر نرسد، اما باطنش قدرتمند است؛ نمایشگری 4.5 اینچی، دوربین 8 مگاپیکسلی، اندروید 4.4.2، سنسور تشخیص اثر انگشت، سنسور تشخیص ضربان قلب، تراشه اگزینوس 3470، رم 1.5 گیگابایتی و باتری 2100 میلی‌آمپری از مشخصات شاخص این دستگاه بوده و آن را تبدیل به محصولی جذاب برای علاقه‌مندان سامسونگ کرده است.
 
حدود قیمت: 800 هزار تومان
 
 چرا بخریم؟
ضدآب
دوربین باکیفیت
سخت‌افزار مناسب
امکانات نرم‌افزاری فراوان
 
چرا نخریم؟
طرحی نه چندان دل‌چسب
بدنه‌ای که کیفیت بالایی ندارد!
 
Motorola Moto G – 3rd Generation
نسل سوم موتو G موتورولا یکی از جدیدترین محصولات بازار است که می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای زیر یک میلیون تومان آن را تهیه کنید.  این اسمارت فون با بهره گیری از استاندارد و گواهینامه معروف IPX7 به کاربر اجازه می‌دهد تا به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری همراه با گوشی خود شنا کند. اندروید 5.1 همراه با قابلیت‌های سفارشی سازی توسط Moto Maker، صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح HD، توانایی پشتیبانی از شبکه LTE، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی همراه با یک باتری 2470 میلی آمپری از مشخصات این اسمارت فون تازه از راه رسیده است.
 
 قیمت: حدود 800 هزار تومان
 
 چرا بخریم؟
ضدآب
طراحی زیبا
نمایشگر با کیفیت بالا
دوربین بسیار با کیفیت
امکانات نرم‌افزاری مناسب
 
چرا نخریم؟
سخت‌افزاری نه‌چندان قدرتمند
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.