بازی

فناوری اطلاعات

February 15, 2016
16:52 دوشنبه، 26ام بهمنماه 1394
کد خبر: 76191

مدیر بخش طراحی تعاملی انستیتو اینترنت و چند رسانه‌ای پاریس در راه ایران/«فاوین کوبیه»در انستیتو ملی بازی‌سازی کارگاه آموزشی برگزار میکند

با توجه به اهمیت استفاده از مدرسان بین‌المللی در انستیتو ملی بازی‌سازی و بهره‌گیری از تجربه بازی‌سازان مطرح بین‌المللی، معاونت حمایت بنیاد ملی بازی سازی رایزنی‌های لازم برای حضور «فلاوین کوبیه» مدیر بخش طراحی تعاملی انستیتو اینترنت و چند رسانه‌ای پاریس را به انجام رسانده است.
 
photo_2016-02-13_09-35-13.jpg
نتیجه این حضور کارگاه آموزشی چهار روزه‌ای خواهد بود که نیمه اول اسفند ماه برگزار شده و مباحث مختلف زیر را در برخواهد گرفت:
 
فعالیت در جایگاه یک طراح بازی (فکر کردن به کلیت کارگردانی کار، ثبات و سادگی در طراحی)
فعالیت در جایگاه هنرمند (تئوری رنگ، تاریخچه هنر، ترکیب بندی)
فعالیت در جایگاه فنی (تکنیک‌های هنری در بازی‌های ویدیویی، پروسه هنری یک بازی ویدئویی)
فعالیت در جایگاه مدیر (مدیریت تیم و شرایط بازاریابی)
کارگاه به صورت تعاملی و در چهار جلسه و در مجموع 18 ساعت برگزار خواهد شد. مباحث به صورت عمومی و با دیدگاه هنری بوده و شرکت در آن به همه به خصوص هنرمندان توصیه می‌شود.
 
فلاوین کوبیه سابقه سال‌ها تدریس در زمینه هنر و بازی‌سازی را دارد. همچنین در کارنامه وی، فعالیت در استودیو بزرگ یوبی‌سافت نیز به چشم می‌خورد.
 
علاوه بر این وی کارگردان هنری و طراح مراحل بازی The Unfinished Swan برنده دو جایزه بفتا 2012 بوده است.
 
زمان دقیق برگزاری و نحوه ثبت‌نام در این کارگاه آموزشی متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.