باندپهن

February 16, 2016
20:53 سه شنبه، 27ام بهمنماه 1394
کد خبر: 76219

سخنگوی شرکت مخابرات: خرید سهام مخابرات یا همراه اول توسط “اورنج” جدی نیست

سخنگوی شرکت مخابرات گفت: "اورنج"برنامه‌های کلانی برای حضور در خاورمیانه پیش‌بینی کرده اما ساز و کار آن فعلا مشخص نیست و بحث خرید سهام مخابرات یا همراه اول نیز هنوز جدی نشده است.
 
در حالی واکنش مثبت بازار سهام به دو شرکت مخابرات و همراه اول به دلیل مطرح شدن سرمایه گذاری "اورنج" در همراه اول و شایعه خرید سهام توسط این اپراتور فرانسوی فروکش کرده که داود زارعیان امروز به فارس گفت: بحث مذاکره اپراتور اورنج فرانسه با شرکت مخابرات ایران و همراه اول موضوع تازه‌ و مربوط به اکنون نیست.
 
وی ادامه داد: شرکت مخابرات ایران از گذشته با اپراتور اورنج و شرکت مشاوره سفره‌کام ( از زیرمجموعه‌های اورنج) همکاری داشته و از چند سال پیش سفره کار مشاور شرکت مخابرات ایران بوده است. پیرو این همکاری نیز از گذشته این شرکت فرانسوی برای سرمایه‌گذاری در شرکت ایرانی مخابرات ابراز تمایل کرده بود.
 
زارعیان افزود: این شرکت با رفع تحریم‌ها اعلام کرده برنامه‌های کلانی برای حضور در منطقه خاورمیانه پیش‌بینی کرده اما ساز و کار آن فعلا مشخص نیست و بحث خرید سهام شرکت مخابرات ایران یا همراه اول نیز هنوز جدی نشده است.
 
وی سوم بهمن هم به بورس پرس گفته بود:بحث اصلی این نبود که "اورنج" اقدام به خرید سهام یکی از دو شرکت مخابرات یا همراه اول کند بلکه آنجه به صورت جدی مطرح بوده همکاری ها و مشارکت های دو طرف است. "اورنج" از دو سه سال پیش هم مشاور مخابرات و هم مشاور همراه اول در حوزه های داخلی و خارجی بوده و برنامه های گسترده ایی برای توسعه صنعت آی تی دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.