تلفن همراه

گوشی

February 18, 2016
16:03 پنجشنبه، 29ام بهمنماه 1394
کد خبر: 76242

رونمایی از ال‌جی Stylus 2 جدید در MWC 2016/ یک قلم استایلوس بهتر؛ راهی ساده برای یادداشت‌برداری و طراحی

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از گوشی جدید ال‌جی Stylus 2، که جانشین برتر مدل G4 Stylus است، در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ در بارسلون اسپانیا پرده‌برداری می‌کند. این گوشی 5.7 اینچی با قیمت استثنایی که بسیاری از امکانات ممتاز مدل‌های پرچمدار ال‌جی را دارد، قلمی با نوک نانو دارد که در مقایسه با مدل‌هایی که نوک لاستیکی دارند از دقت بیشتری برخوردار است.
 
این تلفن همراه عملکردهای اختصاصی دارد که خاص Stylus 2 ال‌جی طراحی شده است تا تجربه کاربری را بهتر کند. قابلیت Pen Pop منویی را در زمان برداشتن قلم باز می‌کند و به شما میان‌برهایی به Pop Memo و Pop Scanner می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های جدید در Stylus 2 می‌توان به Pen Keeper اشاره کرد. وقتی قلم را جا بگذارید و تلفن در حال حرکت باشد، پیامی نمایش داده می‌شود که جاقلمی خالی است. علاوه بر این، قلم خوشنویسی (Calligraphy Pen) به شما امکان می‌دهد خیلی زیبا، مثل نوشتن با خودنویس بنویسید.
 
ال‌جی Stylus 2 با ضخامت 7.4 میلی‌متر و وزن ۱۴۵ گرم بسیار باریک‌تر و سبک‌تر از مدل‌های قبلی است. این گوشی هوشمند طراحی منحصربه‎‌فردی دارد: نمایشگر آن در قسمت جلو از نوع برجسته است، قاب پشت طرح خط‌خطی دارد و فریم فلزی دورتادور لبه‌ها را احاطه کرده است. ال‌جی Stylus 2 باتری پرقدرت ۳ هزارمیلی‌آمپر قابل تعویض و درگاه کارت حافظه جانبی دارد که به کاربران امکان دهد از تنوع بالای محتوای چندرسانه‌ای در نمایشگر بزرگ 5.7 اینچ لذت ببرند.
 
جانو چو، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی Stylus 2 صفحه‌‌نمایش بزرگ و یادداشت‌برداری پیشرفته را در یک گوشی بزرگ با قیمتی به اندازه گوشی‌های رده‌متوسط ارائه می‌دهد. این محصول نمونه بارز دیگری از تعهد ما به بخش انبوه بازار است؛ جایی که فرصت‌های بیشتری برای رشد و خلاقیت وجود دارد.»
 
مشخصات اصلی ال‌جی Stylus 2:
 
نمایشگر: 5.7 اینچ HD مجهز به لمس درون‌سلولی
تراشه: 1.2 گیگاهرتز چهارهسته‌ای
دوربین: پشت ۱۳ مگاپیکسل/ جلو ۸ مگاپیکسل
حافظه: 1.5 گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت رام، کارت حافظه میکرو اس‌دی
باتری: ۳ هزار میلی‌آمپر (جداشدنی(
سیستم عامل: اندروید ۶ مارشمالو
ابعاد: 155 79.6 x 7.4x میلی‌متر
وزن: ۱۴۵ گرم
شبکه: LTE / HSPA+ / GSM
اتصالات: وای-فای، بلوتوث 4.1 ، یواس‌بی
رنگ: تیتانیوم، سفید، قهوه‌ای
مشخصات ممکن است بر حسب بازار متفاوت باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.