تلفن همراه

گوشی

February 24, 2016
18:45 چهارشنبه، 5ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76353

با MWC 2016: رونمایی از گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge در بارسلونا

شرکت سامسونگ الکترونیکس، روز گذشته در «کنگره جهانی موبایل» (MWC) از جدیدترین پرچم‌دارهای خود، Galaxy S7 و Galaxy S7 edge رونمایی کرد. این دو گوشی، آخرین دستاوردهای این شرکت در حوزه محصولات موبایل محسوب می‌شوند که ضد آب بوده و مجهز به پردازنده هشت ‌هسته‌ای اسنپ‌دراگون 820 هستند.
 
1 (2).jpg
محصولات جدید بخش موبایل شرکت سامسونگ، یک تفاوت عمده با یکدیگر دارند و آن اندازه گوشی‌هاست. گوشی Galaxy S7 مجهز به صفحه‌نمایش 5.1 اینچی و Galaxy S7 edge دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی Super AMOLED است که استفاده از لبه‌های خمیده را برای کاربر، راحت‌تر از گذشته می‌کند. بدنه این گوشی‌ها، مانند نسل قبلی آن‌ها از شیشه و فلز ساخته شده و در برابر نفوذ آب (تا عمق 1.5 متر) و گرد و خاک مقاوم است.
 
پرچم‌دارهای جدید سامسونگ مجهز به دوربین 12 مگاپیکسلی Dual Pixel در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو گوشی هستند که هر دو این دوربین‌ها با دیافراگم f1.7، توانایی ثبت عکس‌هایی روشن در تاریک‌ترین فضاها را دارند. دو گوشی Galaxy S7 و Galaxy S7 edge، در مدل پایه با حافظه داخلی 32 گیگابایتی عرضه می‌شوند و دارای درگاه کارت حافظه خارجی Micro SD هستند که توانایی پشتیبانی تا 200 گیگابایت را دارد. این گوشی‌ها به باتری‌های قدرتمند 3000 میلی‌آمپری (S7) و 3600 میلی‌آمپری (S7 edge) مجهز هستند که خیال کاربر را بابت استفاده طولانی مدت از این گوشی‌ها، راحت می‌کند.
 
لازم به ذکر است که پرچم‌دارهای S7 و S7 edge، با آخرین نسخه اندروید مارشمالو طراحی شده‌اند و از 11 مارس، وارد بازار جهانی می‌شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.