تلفن همراه

گوشی

February 25, 2016
7:42 پنجشنبه، 6ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76382

با MWC 2016: اچ تی سی اولین تیزر وان ام 10 را منتشر کرد

پس از کنگره‌ی موبایل بارسلون و معرفی گلکسی اس ۷ سامسونگ و جی ۵ ال‌جی حال نوبت به اچ تی سی و پرچمدار جدید این کمپانی رسیده است. تایوانی‌ها ساعاتی پیش اولین تیزر تصویری رسمی وان ام ۱۰ را منتشر کردند. با زومیت همراه باشید.
 
پیش از برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون بسیاری از شنیده‌ها حکایت از این داشت که اچ تی سی همچون سال گذشته در نظر دارد تا پرچمدار خود را نه در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون و بلکه پس از این گردهمایی جهانی و طی مراسمی مستقل رونمایی کند. حال که MWC 2016 به روزهای پایانی خود رسیده، تایوانی‌ها اولین تیزر رسمی مربوط به گوشی هوشمند خود را منتشر کرده‌‌اند. گمانه‌ها حکایت از این دارند که احتمالا شاهد رونمایی از وان ام ۱۰ اچ تی سی در روز ۱۱ آوریل یا ۲۱ اسفند ماه سال جاری خواهیم بود، حال آنکه این تاریخ بصورت قطعی مورد تایید نیست.
 
 
همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد با یک گوشی هوشمند تمام فلزی که حاشیه‌های آن تراش خورده روبرو هستیم. اچ‌تی‌سی این تصویر را از طریق حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده و هشتگی را با مضمون powerof10 با آن همراه کرده است. این گوشی هوشمند که هم اکنون با کد Perfume شناخته می‌شود، با نام وام ام ۱۰ روانه‌ی بازار خواهد شد.
 
از جمله‌ی مشخصات فنی وان ام ۱۰ اچ تی سی باید به بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۲٫۵۶۰ در ۱٫۴۴۰، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش از طریق درگاه میکرو اس دی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا پیکسل با سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز و فوکوس لیزری اشاره کرد. دوربین این گوشی هوشمند از قابلیت‌های دیگری نیز برخوردار است که برای مثال می‌توان به لرزش‌گیر اپتیکال اشاره کرد. دوربین خودعکس این گوشی نیز از نوع اولترا پیکسل بوده و رزولوشنی ۵ مگاپیسلی دارد. اچ تی سی در پرچمدار خود از سنسور اثر انگشت بهره گرفته و آن را همراه با اندروید ۶ مارشمالو و رابط کاربری سنس ۶ روانه‌ی بازار خواهد کرد.
 
نظر شما در این خصوص چیست؟
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.